• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 1306اخبار امروز : 0
12

از هیات هندبال و ورزشکاران نونهال تا نوجوان در حوزه بانوان جهرم تجلیل شد

  • کد خبر : 2467
  • 25 خرداد 1401 - 5:32
از هیات هندبال و ورزشکاران نونهال تا نوجوان در حوزه بانوان جهرم تجلیل شد

به گزارش اخبار جهرم، با حضور فرماندار شهرستان جهرم، شهردار جهرم و سرپرست محترم اداره ورزش وجوانان از هیات هندبال و ورزشکاران نونهال تا نوجوان در بخش بانوان شهرستان جهرم در رده های مختلف در جشنواره بزرگ استعدادیابی هندبال استان فارس با اهدای لوح و جوایز تجلیل شد. 🔹در این مراسم از سرپرست تیم، سرکارخانم […]

به گزارش اخبار جهرم، با حضور فرماندار شهرستان جهرم، شهردار جهرم و سرپرست محترم اداره ورزش وجوانان از هیات هندبال و ورزشکاران نونهال تا نوجوان در بخش بانوان شهرستان جهرم در رده های مختلف در جشنواره بزرگ استعدادیابی هندبال استان فارس با اهدای لوح و جوایز تجلیل شد.

🔹در این مراسم از سرپرست تیم، سرکارخانم حاجی زاده و مربی تیم سرکارخانم گلستان و همچنین از خیرین و حامیان تیم هندبال جهرم مدیرعامل شرکت‌ گلدشت جهرم و رئیس هیات پاورلیفتینگ جهرم با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

🔸گفتنی است جهرم جز سه هیئت برتر استان فارس در طی سال‌های اخیر است.

🔹کسب مقام اول تیم خردسالان جهرم در استان فارس و حضور ۶ بازیکن و سرمربی در تیم استان و کسب مقام دوم المپیاد کشور در اصفهان از افتخارات رشته هندبال جهرم در سال ۹۸ است.

🔸همچنین حضور ۶ بازیکن وسرمربی از جهرم در مسابقات کشوری و کسب مقام سوم خردسالان کشور، کسب مقام دوم باشگاه های کشور در رده جوانان، حضور تیم بزرگسالان در جمع ۸ تیم برتر دسته یک کشور، حضور چهار بازیکن در اردو تیم ملی نوجوانان و حضور ۴ بازیکن در اردو تیم ملی خردسالان از دیگر افتخارات رشته هندبال در سال ۹۹ است.

🔹کسب مقام سوم نونهالان کشور، حضور سه بازیکن در اردو تیم ملی نونهالان، حضور یک بازیکن در جمع بیست نفر برتر تیم ملی جوانان و حضور محمود متین به عنوان مربی تیم ملی جوانان از خلاصه عملکرد ‌و افتخارات هیات هندبال شهرستان جهرم در سال ۱۴۰۰ بوده است.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=2467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.