• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 1312اخبار امروز : 0
3

زمان رقابت‌های سیاسی نیست انتظار مردم از شورای شهر، نظارت بر عملکرد شهرداری و رفع مشکلات موجود است

  • کد خبر : 2440
  • 22 خرداد 1401 - 5:48
زمان رقابت‌های سیاسی نیست انتظار مردم از شورای شهر، نظارت بر عملکرد شهرداری و رفع مشکلات موجود است

به گزارش اخبار جهرم، دکتر رضایی نماینده مردم شهرستان جهرم و خفر در جلسه ای با حضور اعضای شورای شهر و شهردار جهرم: انتظار مردم از شورای شهر، نظارت بر عملکرد شهرداری و همفکری با مسئولین شهرستان برای بهتر شدن وضعیت شهر است، رقابت‌های سیاسی زمان و مکان خاص خود را دارد. امروز دغدغه مجموعه […]

به گزارش اخبار جهرم، دکتر رضایی نماینده مردم شهرستان جهرم و خفر در جلسه ای با حضور اعضای شورای شهر و شهردار جهرم:

انتظار مردم از شورای شهر، نظارت بر عملکرد شهرداری و همفکری با مسئولین شهرستان برای بهتر شدن وضعیت شهر است، رقابت‌های سیاسی زمان و مکان خاص خود را دارد.

امروز دغدغه مجموعه شهرداری و شورای شهر باید بر به‌روزرسانی طرح تفصیلی شهر جهرم متمرکز شود، آن هم بر اساس الویت‌ها و نیازهای شهری، که در این خصوص لازم است جلسات مستمر گذاشته شود.

شهرداری باید با حفظ وضع موجود و تعریف پروژه‌های بزرگ و تاثیرگذار، شهر را در مسیر پیشرفت قرار دهد، احساس ثبات برای شهردار، ایجاد دلگرمی و انگیزه می‌کند.

روان‌سازی کارها در مجموعه شهرداری موجب اعتماد هر چه بیشتر مردم می‌شود، گرفتن یک پروانه ساختمانی و تفکیک یک ملک شخصی نباید مسیری دسوار و پر دردسر باشد. شهرداری باید با استفاده از قدرتی به نام قانون، بازار زمین را کنترل کند، امروز قیمت زمین در جهرم، چنان نرخ بالایی دارد که هیچگونه تناسبی با امکانات، ویژگی‌های مکانی و اقتصادی شهرستان ندارد.

در بحث روشنایی معابر می‌توانیم رایزنی کنیم تا با انعقاد قرارداد با برق منطقه‌ای، به صورت مشارکتی مشکل روشنایی معابر را حل کنیم.

اگر شهرداری در خصوص کمربندی شرقی و غربی با مالکین به توافقی در چهار چوب قانون برسد، حاضریم وزارت راه و شهرسازی را برای اجرای این پروژه پای کار بیاوریم.

می‌توان از ظرفیت بانک‌ها برای اجرای کارها و پروژه‌های بزرگ شهری استفاده کرد. با انجام همفکری می‌توان به ایده‌های کاربردی رسید و کار را در مسیر عقلانیت پیش برد.

ساخت و ساز های غیرمجاز و خارج از اصول شهرسازی، ضربه‌های مهلکی به شهر وارد کرده، لازم است نقش کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری پرنگ‌تر شود.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=2440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.