• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 1299اخبار امروز : 0
3

هشدار پلیس جهرم به متقاضیان ثبت نام خودرو

  • کد خبر : 2049
  • 04 اردیبهشت 1401 - 5:33
هشدار پلیس جهرم به متقاضیان ثبت نام خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم، جهت پیشگیری از کلاهبرداری، به متقاضیان پیش ثبت‌نام خودرو هشدار داد. 🔰به گزارش اخبار جهرم، سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان جهرم: با توجه به پیش ثبت‌نام شرکت‌های خودروسازی داخلی جهت فروش خودرو، افراد فرصت طلب با سوء استفاده از فرصت پیش‌آمده و تفاوت قیمت کارخانه و بازار، با ترفندهای مختلف […]

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم، جهت پیشگیری از کلاهبرداری، به متقاضیان پیش ثبت‌نام خودرو هشدار داد.

🔰به گزارش اخبار جهرم، سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان جهرم:

با توجه به پیش ثبت‌نام شرکت‌های خودروسازی داخلی جهت فروش خودرو، افراد فرصت طلب با سوء استفاده از فرصت پیش‌آمده و تفاوت قیمت کارخانه و بازار، با ترفندهای مختلف اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند.

به تازگی کلاهبرداران به بهانه تسهیل در روند خرید قطعی و تحویل فوری خودرو، بدون ثبت‌نام و قرعه کشی و در قبال دریافت مبالغی، خود را دارای اختیارات واهی در شرکت‌های مربوطه معرفی کرده و با امیدار کردن شهروندان، اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها می‌کنند.

متاسفانه در یکسال اخیر به علت نوسانات شدید قیمت خودرو چندین پرونده با شاکیان متعدد در مراجع قضایی شهرستان جهرم تشکیل و تحت رسیدگی است.

لطفا شهروندان گرامی، به تبلیغات فریبنده و اشخاص واسطه و دلال در این خصوص توجه نکنند. متقاضیان خرید خودرو جهت اطلاع از زمان و نحوه فروش خودرو، به سایت اصلی شرکت‌های خودروسازی اعلام شده مراجعه کرده و هرگونه اخبار موثق را در این رابطه از رسانه‌های ملی دنبال کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به مراجع قضایی و انتظامی اعلام نمایند.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=2049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.