• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 1811اخبار امروز : 0
12

آغاز فعالیت بنیاد علوی در شهرستان جهرم

  • کد خبر : 5821
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳
آغاز فعالیت بنیاد علوی در شهرستان جهرم

آغاز فعالیت بنیاد علوی در شهرستان جهرم با حمایت و پشتیبانی از ۳۵۰ طرح اشتغالزایی تا ایجاد ۲ هزار و ۴۰۰ اشتغال توسط بنیاد برکت   به گزارش اخبار جهرم، محمدحسن شعبانی در جلسه انتخاب روستاهای هدف طرح‌های اشتغازایی بنیاد برکت و علوی اظهار داشت: مقام معظم رهبری (دامت برکات) بیش از یک دهه است […]

آغاز فعالیت بنیاد علوی در شهرستان جهرم با حمایت و پشتیبانی از ۳۵۰ طرح اشتغالزایی تا ایجاد ۲ هزار و ۴۰۰ اشتغال توسط بنیاد برکت

 

به گزارش اخبار جهرم، محمدحسن شعبانی در جلسه انتخاب روستاهای هدف طرح‌های اشتغازایی بنیاد برکت و علوی اظهار داشت: مقام معظم رهبری (دامت برکات) بیش از یک دهه است که بر مباحث اقتصادی در نام گذاری شعار سال به ویژه اقتصاد توأم با عدالت تأکید دارند که مجریان و تسهیلگران، پرچمداران حل این مسئله در مناطق هدف بنیاد علوی و برکت هستند.

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: خوشبختانه شورای اشتغال شهرستان در سامانه رصد و اشتغال حائذ رتبه برتر در استان فارس شد.

 

وی از عملکرد بنیاد برکت در شهرستان جهرم قدرانی کرد و تصریح داشت: ۷۸۹ طرح توسط بنیاد برکت از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ در شهرستان جهرم اجرا شده که قریب به ۲۴۰۰ اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شده است.

 

شعبانی بیان کرد: همچنین برای راه اندازی این طرح ها بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی توسط بنیاد برکت در شهرستان جهرم پرداخت شده است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم از آغاز فعالیت مجریان بنیادعلوی در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: بنیاد علوی، سه رویکرد آموزش، سلامت و اقتصاد را مبنای فعالیت های خود در مناطق محروم قرار داده است.

 

وی بیان داشت: ۱۶ روستا به عنوان نقطه هدف اشتغال بنیاد انتخاب خواهند شد و خدمات حوزه آموزش، سلامت و اشتغال توسط بنیاد علوی دریافت می کنند.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم اعلام کرد: ۳۵۰ طرح اشتغالزایی به صورت خرد و خانگی، کارگاهی و بنگاهی در سال ۱۴۰۳ در این ۱۶ روستای هدف بنیاد علوی، حمایت و پشتیبانی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=5821

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.