• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 1811اخبار امروز : 3
2

آیین کلنگ زنی و بازدید از برخی پروژه‌های فعال عمرانی شهرداری جهرم به مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری ها

  • کد خبر : 6181
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
آیین کلنگ زنی و بازدید از برخی پروژه‌های فعال عمرانی شهرداری جهرم به مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری ها

آیین کلنگ زنی و بازدید از برخی پروژه‌های فعال عمرانی شهرداری جهرم به مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری ها   به گزارش اخبار جهرم،  دوشنبه، ۱۸ تیرماه، به مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری ها، آیین کلنگ زنی و بازدید از برخی پروژه‌های فعال عمرانی شهرداری جهرم با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر […]

آیین کلنگ زنی و بازدید از برخی پروژه‌های فعال عمرانی شهرداری جهرم به مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری ها

 

به گزارش اخبار جهرم،  دوشنبه، ۱۸ تیرماه، به مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری ها، آیین کلنگ زنی و بازدید از برخی پروژه‌های فعال عمرانی شهرداری جهرم با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر مدبر امام جمعه، دکتر رضایی نماینده شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه شهرستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جهرم، مدیران سازمان‌ها و واحد‌های مختلف شهرداری و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی، برگزار گردید.

 

کلنگ احداث نهالستان شهرداری با مساحت ۵ هزارمترمربع با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰ هزار اصله نهال به زمین زده شد. لازم به ذکر است این نهالستان با هدف توسعه فضای سبز، تولید نهال های بومی و افزایش سرانه فضای سبز شهری با مشارکت اداره منابع طبیعی شهرستان احداث خواهد شد.

 

در ادامه از تندیس میرزا نصیر جهرمی معروف به خواجه نصیر ثانی، دانشمند، شاعر، منجم و نویسنده قرن دوازدهم در محل باغ ملی رونمایی شد. این تندیس توسط هنرمند جهرمی جناب آقای بهمنی طراحی و ساخته شده است

 

عملیات زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر(شهرک امام خمینی بلوار رهبری به متراژ ۶۰هزار مترمربع)، عملیات عمرانی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری، پروژه بازگشایی معابر از دیگر برنامه های سطح شهر بود که مورد بازدید قرار گرفت.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=6181

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.