• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 1811اخبار امروز : 3
6

استمرار واردات کالا در گمرک منطقه ویژه اقتصادی جهرم

  • کد خبر : 6201
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
استمرار واردات کالا در گمرک منطقه ویژه اقتصادی جهرم

استمرار واردات کالا در گمرک منطقه ویژه اقتصادی جهرم   به گزارش اخبار جهرم، با استقبال از پنجمین محموله گمرکی به وزن ۶۰۰ تن ورق فولادی، بار دیگر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را در حوزه واردات و صادرات به نمایش گذاشت. این رویداد حاکی از تداوم روند مثبت و فعالیت‌های پررونق در این منطقه است. […]

استمرار واردات کالا در گمرک منطقه ویژه اقتصادی جهرم

 

به گزارش اخبار جهرم، با استقبال از پنجمین محموله گمرکی به وزن ۶۰۰ تن ورق فولادی، بار دیگر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را در حوزه واردات و صادرات به نمایش گذاشت. این رویداد حاکی از تداوم روند مثبت و فعالیت‌های پررونق در این منطقه است.

 

زیرساخت‌های مطلوب و موقعیت جغرافیایی استراتژیک این منطقه نویدبخش تبدیل شدن به یکی از مراکز کلیدی اقتصادی جنوب کشور است. منطقه ویژه اقتصادی جهرم با ارائه معافیت‌های مالیاتی ویژه، محیطی ایده‌آل برای جذب سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی داخلی و خارجی فراهم کرده است.

 

مهندس شفیعیان، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم، با ابراز خرسندی از ورود این محموله، اظهار داشت: «ورود پنجمین محموله گمرکی به وزن ۶۰۰ تن ورق فولادی به منطقه ویژه اقتصادی جهرم، نشانه‌ای روشن از ظرفیت بالای این منطقه در حوزه واردات و صادرات است. از تمامی سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی دعوت می‌کنیم تا با بازدید از امکانات و زیرساخت‌ها، از فرصت‌های بی‌نظیر سرمایه‌گذاری در این منطقه بهره‌مند شوند.»

 

وی افزود: «منطقه ویژه اقتصادی جهرم با ارائه خدمات گمرکی سریع و کارآمد، معافیت‌های مالیاتی جذاب و زیرساخت‌های پیشرفته، بستری ایده‌آل برای توسعه کسب‌وکارهای صنعتی و تجاری فراهم کرده است. علاوه بر این، با شروع به ساخت واحدهای تولیدی جدید از جمله کارخانه سرم‌سازی و سردخانه و انجام تشریفات اداری سه واحد صنایع تبدیلی بخش کشاورزی، به‌دنبال ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر و تقویت ظرفیت‌های صنعتی منطقه هستیم.»

 

با دسترسی به شبکه‌های حمل‌ونقل جاده‌ای، تأمین انرژی پایدار و نیروی کار متخصص و کاهش قابل توجه بروکراسی اداری منطقه ویژه اقتصادی جهرم به یکی از جذاب‌ترین نقاط برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. استمرار واردات و صادرات و افزایش حجم فعالیت‌های گمرکی، همراه با آغاز پروژه‌های جدید سرمایه گذاری نشان‌دهنده اعتماد و رضایت سرمایه‌گذاران به این منطقه است.

 

این دستاوردها، گواهی بر تلاش‌های مداوم و هماهنگ منطقه ویژه اقتصادی جهرم در راستای جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی و تقویت اقتصاد منطقه و کشور است.

 

به سهم خود از همه بزرگوارانی که در اخذ مجوز، آماده سازی زمین، ایجاد زیرساخت ها، رونق بخشی و فراهم نمودن شرایط ارزشمند کنونی نقش آفرینی داشته‌اند شامل مسوولین ملی، استانی و شهرستانی، مدیران گذشته و همکاران محترم و به طور خاص نماینده محترم شهرستان قدردانی می نمایم. امید است با همت و تلاش جمعی هر چه سریع تر آثار مثبت ظرفیت بی بدیل شکل گرفته در اقتصاد شهرستان و منطقه محقق گردد.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=6201

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.