• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 1838اخبار امروز : 0
1

با حق اضافه کاری پرستاران فقط میتوان یک عدد خربزه خرید  

  • کد خبر : 6678
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
با حق اضافه کاری پرستاران فقط میتوان یک عدد خربزه خرید  

با حق اضافه کاری پرستاران فقط میتوان یک عدد خربزه خرید   امام جمعه جهرم معتقد است با پولی که به ازای اضافه کاری به پرستار می دهند در مسیر بازگشت به منزل می تواند تنها یک عدد خربزه بخرد.   به گزارش اخبار جهرم، گلایه پرستاران از وضعیت کاری‌شان، بخشی از خطبه نماز جمعه […]

با حق اضافه کاری پرستاران فقط میتوان یک عدد خربزه خرید

 

امام جمعه جهرم معتقد است با پولی که به ازای اضافه کاری به پرستار می دهند در مسیر بازگشت به منزل می تواند تنها یک عدد خربزه بخرد.

 

به گزارش اخبار جهرم، گلایه پرستاران از وضعیت کاری‌شان، بخشی از خطبه نماز جمعه امروز جهرم را به خود اختصاص داده بود.

 

امام جمعه جهرم که مطالبه پرستاران را خواسته‌ای به‌حق آنان می داند از شیوه بیان این مطالبات گلایه دارد. او می گوید: «پرستاران خواسته هایی داشتند که چند سال هم پیگیر آن بودند اما به درستی به آنها اعتنا نشد. آنها البته در یک موقعیت نامناسب و زمانی که دولت قبل رفته و دولت جدید هم هنوز تشکیل نشده اصرار بر تحقق مطالباتشان داشتند که وقت مناسبی نبود.»

 

حجت الاسلام مدبر اما از پرستاران جهرمی تشکر می کند که خواسته هاشان را از مجاری خاص خود مطالبه و همچون دیگر شهرها آن را به شکل تحصن و عدم رسیدگی به بیماران بیان نکردند تا ذره‌ای از خدمات‌شان به بیماران کاهش یابد.

 

او همچنین به پیگیری دولتمردان در نخستین جلسه هیات دولت جدید اشاره می کند که مصوب شد تا بخشی از مطالبات پرستاران پرداخت شود.

 

امام جمعه جهرم در عین حال گفته درددل کادر درمان فراتر از مطالبات مالی است. او اجبار پرستاران به اضافه کار آن هم با حق اضافه کاری ۱۷هزار تومانی را از گلایه های جامعه پرستاری عنوان می کند که البته آن هم پس از گذشت چند ماه به آنها پرداخت می شود؛ پولی که پرستار در مسیر بازگشت به منزلش می تواند با آن یک عدد خربزه بخرد.

 

مدبر مطالبات پرستاران را به حق می داند چرا که عمده زحمت بیماران بر دوش آنهاست اما وقتی حقوق خود را با یک پزشک مقایسه می‌کنند ۱۰ برابر تفاوت دارد. او اذعان می‌کند هیچ جای دنیا فاصله حقوق پزشک و پرستار اینقدر نیست/جهرم خبر

 

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=6678

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.