• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل اخبار 1851اخبار امروز : 4
0

برگزاری بیش از ۹۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس توسط تیپ ۳۳ المهدی (عج)

  • کد خبر : 6981
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
برگزاری بیش از ۹۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس توسط تیپ ۳۳ المهدی (عج)

برگزاری بیش از ۹۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس توسط تیپ ۳۳ المهدی (عج) به گزارش اخبار جهرم، سردار سرتیپ دوم پاسدار جواد امیرسالاری، فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج) در نشست خبری با اصحاب رسانه: نقد بر عملکرد مسئولان و دستگاه‌ها و هر کسی که به نوعی در بدنه حاکمیت نقش ایفا […]

برگزاری بیش از ۹۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس توسط تیپ ۳۳ المهدی (عج)

به گزارش اخبار جهرم، سردار سرتیپ دوم پاسدار جواد امیرسالاری، فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج) در نشست خبری با اصحاب رسانه:

نقد بر عملکرد مسئولان و دستگاه‌ها و هر کسی که به نوعی در بدنه حاکمیت نقش ایفا می‌کند، کار اصحاب رسانه است و از حوزه رسانه انتظار می‌رود که نقادی منصفانه داشته و اگر جایی کوتاهی و قصوری است، مطالبه‌گری شود اما از طرف دیگر اقدامات خوب هم برای مردم بازگو شود.

یکی از راهکارها برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی، تقویت توانمندی رسانه‌های داخلی در جهاد تبیین است و ازنظر مقام معظم رهبری جهاد تبیین مهم‌ترین عرصه جهاد است.

میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و تقارن هفته‌ وحدت و دفاع مقدس را گرامی می داریم و قطعا پیروزی مقتدرانه هشت سال دفاع مقدس مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان و ایثارگران است.

دفاع مقدس نقطه عطفی در انقلاب بوده و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، دفاع مقدس گنج تمام نشدنی انقلاب اسلامی است.

دفاع مقدس باعث افزایش روحیه حرکت و استقلال در همه زمینه‌ها به ویژه در بخش‌های نظامی شده است.

انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان، وظیفه دینی، ملی و همگانی است و باید محور و هدف تمام برنامه ها در طول این هفته این موضوع باشد.

سالانه قریب به ۸ الی ۱۰ برنامه جامع و کامل و همچنین بیش از ۳۵۰ برنامه جانبی و جزئی توسط تیپ ۳۳ المهدی (عج) در سطح شهرستان و یگان اجرا می شود.

بیش از ۹۰ برنامه در هفته چهل و چهارمین هفته دفاع مقدس توسط تیپ ۳۳ المهدی (عج) اجرا می شود.

نورافشانی آسمان شهر، نذر و اهدای خون توسط پاسداران، سرکشی از ۳۵۰ خانواده شهدا، ایثارگران، جانباز و رزمنده، برگزاری اردوی جهادی، جلسات خاطره گویی دفاع مقدس، توزیع جهیزیه، برگزاری میدان تیر مسئولین شهرستان، مراسم سالگرد تدفین شهید گمنام تیپ، حضور یک گردان از تیپ در رژه نیروهای مسلح استان فارس، برگزاری رژه خودرویی در سطح شهر جهرم، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس مقابل تیپ ۳۳ المهدی (عج)، تجلیل از سربازان نمونه، برگزاری یادواره شهدای پشتیانی جنگ ۸ سال دفاع مقدس، عیادت از بیماران دفاع مقدس و مقاومت و ..‌. از برنامه های شاخص تیپ مقدس المهدی (عج) در هفته دفاع مقدس خواهد بود.

همچنین در پایان هفته دفاع مقدس، اجلاسیه ۱۲۰۰ شهید شهرستان جهرم در امامزاده حسین (ع) برگزار می‌شود

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=6981

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.