• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 1960اخبار امروز : 0
5

تهدید والدین برای پرداخت شهریه در مدارس دولتی

  • کد خبر : 5620
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
تهدید والدین برای پرداخت شهریه در مدارس دولتی

تهدید والدین برای پرداخت شهریه در مدارس دولتی! / در صورت عدم پرداخت شهریه، مدارس چه اختیاراتی برای برخورد با دانش‌آموزان دارند؟!   به گزارش اخبار جهرم، یکی از والدین، پیامی برای اخبار جهرم ارسال کرده است که در این پیام، یکی از مدیران مدارس دولتی ضمن درخواست تسویه حساب هزینه دانش‌آموزان، والدین را تهدید […]

تهدید والدین برای پرداخت شهریه در مدارس دولتی! / در صورت عدم پرداخت شهریه، مدارس چه اختیاراتی برای برخورد با دانش‌آموزان دارند؟!

 

به گزارش اخبار جهرم، یکی از والدین، پیامی برای اخبار جهرم ارسال کرده است که در این پیام، یکی از مدیران مدارس دولتی ضمن درخواست تسویه حساب هزینه دانش‌آموزان، والدین را تهدید کرده در صورت عدم پرداخت شهریه، از اختیارات مدرسه جهت تسویه حساب استفاده خواهد کرد.

 

 

⁉️ سوالاتی که مطرح است اینکه آیا مدارس دولتی شهرستان جهرم شهریه دارند و این کار قانونی است که به راحتی مدیران مدارس از این شهریه‌ها نام می‌برند؟! آیا مدارس اختیاری دارند که اگر شهریه غیرقانونی به مدارس پرداخت نشد دانش‌آموز را از حق مسلم تحصیل محروم نماید؟!

 

پیام مدیر در ذیل برای اطلاع مسئولین و شهروندان درج می‌شود:

 

والدین ارجمند باسلام

بنا بر تصمیم شورای مدرسه، نظر به عدم پرداخت سرانه برخی از دانش آموزان با وجود اتمام سال تحصیلی بر آن شدیم که اطلاع رسانی و مهلتی محدود برای جبران این نقیصه در نظر بگیریم خواهشمندیم تا پایان امتحانات کلاس ششم اقدام به پرداخت مشارکت فرزندتان نمایید.

همانطور که می دانید هزینه های عمومی مدرسه با این جمعیت و فضای آموزشی بسیار زیاد می باشد و آن عزیزانی که حق مشارکت مصوب انجمن اولیا مربیان را واریز ننموده اند یقینا مدیون والدین دغدغه مندی هستند که نسبت به فراهم شدن آسایش و سلامت دلبندان خود اقدام کرده اند.

اینکه برخی عزیزان تفسیری از مدرسه دولتی دارند باید ملاحظه بفرمایند که بسیاری از اقدامات جاری مدرسه مانند مدارس خصوصی با بکارگرفتن همه ظرفیت ها صورت می پذیرد و از همین باب است که با لطف خداوند در بسیاری از سرفصل ها و با همت اولیای فرهیخته ی همدل نام مدرسه سربلند و درخشان است.

در پایان انتظار بنده این است که ان شاءالله به صورت خودجوش و بدون بکار گرفتن اختیارات مدرسه جهت تسویه حساب و پرداخت این مبلغ معقول ما را در همه زمینه ها یاری نمایید تا بتوانیم همانگونه که درخور فکر بلند شماست در جهت افتخارمندی دلبندانتان حرکت کنیم.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=5620

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.