• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 1838اخبار امروز : 0
0

تکریم همراهان(پیام شهروندان)

  • کد خبر : 6854
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
تکریم همراهان(پیام شهروندان)

تکریم همراهان(پیام شهروندان) ۱⃣ آیا منطقه هواشناسی جز جهرم است؟! چرا به وضعیت آن رسیدگی نمی شود؟ هیچ پارک و فضای سبزی وجود ندارد، وضعیت درختان بلوار آیت اله حق شناس افتضاح هست، اصلا رسیدگی و بدرستی آب دهی نمی شوند، حتی درخت نخل بلوار هم در حال خشک شدن است، چراغ های بلوار یک در […]

تکریم همراهان(پیام شهروندان)

۱⃣ آیا منطقه هواشناسی جز جهرم است؟! چرا به وضعیت آن رسیدگی نمی شود؟ هیچ پارک و فضای سبزی وجود ندارد، وضعیت درختان بلوار آیت اله حق شناس افتضاح هست، اصلا رسیدگی و بدرستی آب دهی نمی شوند، حتی درخت نخل بلوار هم در حال خشک شدن است، چراغ های بلوار یک در میان خاموش یا سوخته است، وضعیت آسفالت بلوار افتضاح است، برای فیبر نوری خیابان را کنده اند اما هنوز آن را ترمیم و آسفالت نکرده اند. این بی عدالتی در توزیع امکانات شهری تا چه حد و تا کی باید باشد.

۲⃣ کودکانی که سر چهارراه ها می ایستند و شیشه تمیز می کنند و منتظر دريافت مبلغی هستند، واقعا حرص شهروندان را درآورده اند علیرغم اینکه به آنها تذکر داده می شود که این کار را انجام ندهند اما آنها گوش نداده و شیشه های تمیز ماشین را کثیف می کنند و بعضا بی ادبی آنها از حد فراتر رفته که اگر پولی پرداخت نشود آب دهانشان رو روی شیشه های ماشین پرتاب می کنند. چرا آنها را ساماندهی و جمع آوری نمی کنند؟

۳⃣ خواهشاً از وضعیت چراغهای خیابان نخلستان گزارش تهیه کنید خودتان یک شب از خیابان نخلستان دیدن کنید تا متوجه وضعیت وتاریکی خیابان نخلستان بشوید.

۴⃣ در مورد نبودن اتوبوس برای رفت و آمد به شهرهای دیگه گزارشی تهیه کنید. چند سال پیش هر نیم ساعت اتوبوس جهرم شیراز وجود داشت، بعد شد ساعتی یک بار. آیا اتوبوسرانی ارایه خدمتش به مردم را متوقف کرده است؟

۵⃣ روشنایی خیابانهای اصلی شهر بیشتر صرفا فقط از مغازه ها هست. روزهایی که مغازه ها تعطیل هستند  خیابان ها کاملا تاریک می شوند.

۶⃣ وضعیت ولتاژ برق جهرم در بعضی مناطق افتضاح است. ما هزینه برق پرداخت می کنیم تا ولتاژ استاندارد ۲۲۰ دریافت کنیم. ولتاژ منزل ما در بیشتر مواقع روی ۱۹۰ است که محافظ برق پشت سر هم قطع و وصل می کند و موجب خسارت به وسایل برقی می شود. اداره برق هم پاسخگو نیست دلیل این همه نوسان چیست؟!

۷⃣ بخشی از روستای مانیان هنوز برق ندارد. الان حدود سه سال هست پیگیری می‌کنیم فقط چند ماه هست پایه نصب کردند ولی سیم نمی‌کشند. پس از پیگیری می گویند اولویت با جهرم هست. بدون برق چگونه میتوان زندگی کرد فرق بین شهری و روستایی چیست؟!

تکریم_همراهان
پیام_شهروندان

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=6854

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.