• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 1838اخبار امروز : 0
0

ثبت نام در۳۰ رشته کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور جهرم آغاز شد

  • کد خبر : 6783
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۲
ثبت نام در۳۰ رشته کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور جهرم آغاز شد

ثبت نام در۳۰ رشته کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور جهرم آغاز شد به گزارش اخبار جهرم، رئیس دانشگاه پیام نور جهرم از شروع ثبت نام در ۳۰رشته کارشناسی بدون آزمون در دانشگاه پیام نور جهرم خبر داد. دکتر سید محمدذبیحین پور رئیس دانشگاه پیام نور جهرم گفت: ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام […]

ثبت نام در۳۰ رشته کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور جهرم آغاز شد

به گزارش اخبار جهرم، رئیس دانشگاه پیام نور جهرم از شروع ثبت نام در ۳۰رشته کارشناسی بدون آزمون در دانشگاه پیام نور جهرم خبر داد.

دکتر سید محمدذبیحین پور رئیس دانشگاه پیام نور جهرم گفت: ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور جهرم از ۱۴ تا ۱۸ شهریورماه آغاز و ادامه خواهد داشت. وی با اشاره به شرایط پذیرش اظهار داشت: تمامی داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت کرده و یا حتی کسانی که در این آزمون ثبت نام نکرده اند می توانند بر اساس سوابق تحصیلی(بدون آزمون) اقدام به ثبت نام نمایند..رئیس دانشگاه پیام نور جهرم افزود: داوطلبان با در دست داشتن آخرین مدارک تحصیلی می توانند از طریق سایت سازمان سنجش در کلیه رشته های موجود در دانشگاه ثبت نام کنند.

وی امکان تغییر رشته، بهره مندی از تسهیلات تقسیط شهریه و وام دانشجویی و پرداخت کمترین شهریه نسبت به سایر دانشگاهها و تحصیل به صورت حضوری و غیر حضوری و عدم اجبار در شرکت در کلاس دروس تئوری و تغییر محل آزمون به هر یک از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور کشور از همان ترم اول را از جمله مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور برشمرد.

دکتر سید محمد ذبیحین پور خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور به دلیل ویژگی های بارزی که دارد اعم از منابع و آزمونهای استاندارد و همچنین آمار بالای قبولی دانش آموختگان این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد و آزمون های استخدامی ، موجب علاقه مندی خانواده ها به تحصیل فرزندانشان در این دانشگاه شده است.

وی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر ۳۰ رشته در این دانشگاه از جمله رشته های کاربردی نظیر : مهندسی صنايع ،مهندسی عمران ، مهندسي كامپيوتر، مهندسي معماري، مهندسي مكانيك ، ترويج وآموزش كشاورزي پايدار،شيمي كاربردي ،شيمي محض، علوم و مهندسي محيط زيست، اقتصاد،حسابداري، حقوق ، روانشناسي، علوم تربيتي، علوم ورزشي، فقه و مباني حقوق اسلامي ،فلسفه وكلام اسلامي، مديريت بازرگاني مديريت دولتي، مديريت صنعتي، مشاوره، مترجمي زبان انگليسي، مددکاری اجتماعی، مدیریت امور بانکی ،مدیریت کسب و کارهای کوچک و رشته های دیگر وجود دارد که این امر ظرفیت خوبی را برای ادامه تحصیل شهروندان فراهم آورده است.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=6783

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.