• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 1811اخبار امروز : 0
17

رقابت ۱۴۴۱ نفر در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۳ در شهرستان جهرم

  • کد خبر : 5468
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۵
رقابت ۱۴۴۱ نفر در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۳ در شهرستان جهرم

رقابت ۱۴۴۱ نفر در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۳ در شهرستان جهرم   به گزارش اخبار جهرم، دکتر سیدمحمد ذبیحین‌پور، رئیس دانشگاه پیام نور جهرم و نماينده تام الاختيار سازمان سنجش در برگزاري آزمون  استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۳ در شهرستان جهرم: […]

رقابت ۱۴۴۱ نفر در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۳ در شهرستان جهرم

 

به گزارش اخبار جهرم، دکتر سیدمحمد ذبیحین‌پور، رئیس دانشگاه پیام نور جهرم و نماينده تام الاختيار سازمان سنجش در برگزاري آزمون  استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته شغلی دبیری/هنرآموز) سال ۱۴۰۳ در شهرستان جهرم:

 

اين آزمون صبح روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با همکاری دانشگاه پیام نور، آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های اصلی و فرعی برگزار می‌شود.

 

ضمن تشکر از همکاری مؤثر فرمانداری ویژه شهرستان و دستگاه‌های مرتبط مانند اورژانس، نیروی انتظامی، آتش‌ نشانی، اداره برق و دیگر ادارات، در این آزمون تعداد ۱۴۴۱ نفر با يكديگر رقابت می‌كنند كه از اين تعداد ۸۸۶ نفر زن و ۵۷۵ نفر مرد می‌باشد.

 

درب حوزه‌های امتحانی رأس ساعت ۷ صبح بسته شده و فرآيند برگزاری آزمون راس ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز خواهد شد. لذا داوطلبان لازم است زمان مناسب از منزل تا حوزه امتحاني را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور يابند.

 

حوزه آزمون طبق قانون از تحويل گرفتن هرگونه وسايل اضافي معذور است، لذا به غير از موارد اعلام شده در اطلاعيه‌های این آزمون و اوراق تشخيص هويتی از همراه داشتن ساير وسايل جداً خودداري شود و طبق اطلاعیه حفاظت آزمون، به همراه داشتن تلفن همراه حتي بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محروميت از گزينش در آزمون خواهد شد.

 

نماينده رفع نقص كارت سازمان سنجش در روز پنجشنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در باجه رفع نقص در ساختمان اداري دانشگاه پيام نور جهرم، واقع در طبقه دوم ساختمان ملاصدرا مستقر و پاسخگوي داوطلبان است.

 

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=5468

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.