• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 1960اخبار امروز : 0
0

رونمایی از کتاب «نابرابری‌های اجتماعی در فرصت‌های شغلی» در جهرم

  • کد خبر : 7040
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴
رونمایی از کتاب «نابرابری‌های اجتماعی در فرصت‌های شغلی» در جهرم

رونمایی از کتاب «نابرابری‌های اجتماعی در فرصت‌های شغلی» در جهرم به گزارش اخبار جهرم، آیین رونمایی از کتاب «نابرابری‌های اجتماعی در فرصت‌های شغلی» اثری از «دکتر عاطفه رحمانیان» با حضور دکتر محمدرضا رضایی نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و جمعی از اساتید دانشگاه‌های شهرستان برگزار شد. در […]

رونمایی از کتاب «نابرابری‌های اجتماعی در فرصت‌های شغلی» در جهرم

به گزارش اخبار جهرم، آیین رونمایی از کتاب «نابرابری‌های اجتماعی در فرصت‌های شغلی» اثری از «دکتر عاطفه رحمانیان» با حضور دکتر محمدرضا رضایی نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و جمعی از اساتید دانشگاه‌های شهرستان برگزار شد.

در این آیین، دکتر عاطفه رحمانیان درخصوص این اثر گفت: در محيط هر سازمان مهمترين سرمايه نيروي كار يا همان نيروي انساني است كه هر چه توانا و با استعدادتر باشد موجبات رشد و توسعه اون سازمان رو فراهم مي کند. از طرفي نابرابري هاي جهاني كه نمود بيشتر اون در دسترسي به فرصت هاي شغلي هست در حال گسترش می باشد.

وی بیان کرد: اين كتاب گامی نو برای شروع مطالعات بيشتر در ارتباط دو مقوله مهم نابرابری كه در اولويت مسائل اجتماعی در ابعاد جهانی قرار دارد با دسترسی به فرصت‌های شغلی بوده و اين اثر زمينه مطالعات عميق‌تر را برای محققان فراهم می‌كند.

این کتاب توسط انتشارات آریان نشر در تهران و در هزار نسخه به چاپ رسیده و نگین مصریان جهرمی و محمدرضا عادل‌پور، نویسنده را در ویرایش کتاب یاری رسانده‌اند.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=7040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.