• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 1811اخبار امروز : 0
16

شرایط دریافت وام سهام عدالت ۱۴۰۳ اعلام شد 

  • کد خبر : 5933
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
شرایط دریافت وام سهام عدالت ۱۴۰۳ اعلام شد 

شرایط دریافت وام سهام عدالت ۱۴۰۳ اعلام شد   به گزارش اخبار جهرم، طرح کارت اعتباری دارندگان سهام عدالت با تصمیم شورای عالی بورس و بانک مرکزی، پس از ماه‌ها فراز و نشیب اخیرا در دستور کار قرار گرفته است و مشمولان آن می‌توانند از طریق این کارت تا سقف ۶۰ درصد ارزش دارای سهام […]

شرایط دریافت وام سهام عدالت ۱۴۰۳ اعلام شد

 

به گزارش اخبار جهرم، طرح کارت اعتباری دارندگان سهام عدالت با تصمیم شورای عالی بورس و بانک مرکزی، پس از ماه‌ها فراز و نشیب اخیرا در دستور کار قرار گرفته است و مشمولان آن می‌توانند از طریق این کارت تا سقف ۶۰ درصد ارزش دارای سهام عدالت خود تسهیلات دریافت کنند.

 

زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات سهام عدالت نیز سه سال است و در صورتی که متقاضیان طی یک ماه، اقساط تسهیلات دریافت شده را بازپرداخت کنند، سود به آن تعلق نخواهد گرفت. در صورت عدم بازگشت پول پس از گذشت یک ماه، بازپرداخت تسهیلات سه ساله در نظر گرفته می‌شود و کارمزد آن متفاوت است.

 

نکته: سهامدارانی که وام ۱۰میلیون تومانی دریافت می‌کنند ۳۶۲ هزار تومان و کسانی که وام ۵ میلیون تومانی می‌گیرند باید ۱۸۱ هزار تومان بابت قسط پرداخت کنند.

 

افرادی که به دریافت این تسهیلات تمایل دارند باید به بانک ضامن رسمی ارائه دهند و اعتبار شغلی مورد نظر این مجموعه را داشته باشند. امکان پرداخت اقساط این تسهیلات طی ۶۰ ماه موجود است.

 

با توجه به شرایط ذکر شده و در نظر گرفتن حداقل نرخ سود برای این تسهیلات، میزان هر قسط ۴ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۴۰۹ تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات ۵۴ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۵۳۷ تومان بوده و جمع رقم وام و سود آن نیز به ۲۵۵ میلیون و ۶۴ هزار و ۵۳۷ تومان می‌رسد.

 

لازم به ذکر است که این تسهیلات برای تمامی افراد حقیقی تدارک دیده شده و افراد حقوقی امکان استفاده از این وام را ندارند. افراد حقیقی این امکان را دارند تا در هر مرحله از فرآیند دریافت وام، در صورت تمایل، امتیاز آن را به اقوام درجه یک اعم از پدر، مادر همسر، فرزندان، خواهر یا برادر خود انتقال دهند./خبرآنلاین

 

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=5933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.