• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 1838اخبار امروز : 0
0

متکدیان چهره شهر جهرم را خراب کرده‌اند

  • کد خبر : 6851
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵
متکدیان چهره شهر جهرم را خراب کرده‌اند

متکدیان چهره شهر جهرم را خراب کرده‌اند به گزارش اخبار جهرم، حجت‌الاسلام و المسلمین مدبر امام جمعه جهرم در خطبه دوم نمازجمعه امروز (شانزدهم شهریورماه): از دست‌اندرکاران و شهروندان حاضر در پیاده‌روی حرم تا حرم قدردانی و تشکر می‌کنم که برای سیزدهمین بار با حضور ده‌ها هزار نفر در شهر جهرم اتفاق افتاد‌. از بانوان […]

متکدیان چهره شهر جهرم را خراب کرده‌اند

به گزارش اخبار جهرم، حجت‌الاسلام و المسلمین مدبر امام جمعه جهرم در خطبه دوم نمازجمعه امروز (شانزدهم شهریورماه):

از دست‌اندرکاران و شهروندان حاضر در پیاده‌روی حرم تا حرم قدردانی و تشکر می‌کنم که برای سیزدهمین بار با حضور ده‌ها هزار نفر در شهر جهرم اتفاق افتاد‌. از بانوان و دختران بزرگوار تشکر می‌کنم که با حجاب اسلامی در این راهپیمایی شرکت کردند. با وجود مشکلات کوچک، این راهپیمایی قابل تقدیر و مبارک است.

یک تذکر هم می‌دهم که این مسئله پذیرایی‌ها در مراسم پیاده‌روی شهادت امام رضا (ع)، مذهبی بودن و فرهنگی و معنوی بودن این مراسم را تحت شعاع قرار ندهد. هم‌چنین نکته‌ای دیگر اینکه، به نظر می‌رسد فضایی که برای این جمعیت در نظر گرفته شده دیگر گنجایش این جمعیت را ندارد که تقاضا دارم برای سال آینده تجدیدنظری صورت بگیرد. می‌توان از ورزشگاه جانبی امامزاده فضل بن موسی (ع) نیز برای میزبانی از شهروندان استفاده کرد.

پنجشنبه شهادت امام حسن عسکری (ع) است که تسلیت عرض می‌کنم و همان روز، سالروز ولایت و امامت امام زمان (عج) است. روایتی از امام حسن عسکری که داریم که باید نصب العین زندگی قرار دهیم. «برای مومن زشت است که تمایل به کارهایی داشته باشد که او را خوار و ذلیل کند.»

گدایی و گداصفتی ذلت است. به همشهریان گرانقدر توصیه اکید می‌کنم به گدایان سر کوی و برزن کمک نکنید. این‌ها فقیر و نیازمند نیستند. این‌ها ظرف چندساعت، به اندازه حقوق برخی کارمندان درآمد دارند. از مسئولین شهر می‌خواهم که مسئولیت‌شان را در برخورد با متکدیان انجام دهند. گدایان چهره شهر جهرم را خراب کرده‌اند.

اینکه برای هرچیزی وام گرفته شود، ذلت است. اگر برای چیزهایی غیرضروری وام گرفته شود، ذلت محسوب می‌شود. هم‌چنین عادت کردن به هرچیزی ذلت محسوب می‌شود. سعی کنیم که وابستگی‌های غیرضرور و بد در زندگی نداشته باشیم.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=6851

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.