• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
کل اخبار 1811اخبار امروز : 3
11

پارک سرای سالمندان در جهرم احداث می‌شود

  • کد خبر : 6263
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰
پارک سرای سالمندان در جهرم احداث می‌شود

پارک سرای سالمندان در جهرم احداث می‌شود   به گزارش اخبار جهرم، پارک سرای سالمندان در جهرم به همت خیرین گرانقدر خانواده شهید علیرضا کاتبی، پدر شهید عنایت‌الله کارگر و خانواده‌ی ایزدپناه و تولیت مرکز جهرم شناسی احداث می‌شود‌.   در جلسه‌ای که در منزل مادر شهید کاتبی با حضور دکتر محمدرضا رضایی نماینده مردم […]

پارک سرای سالمندان در جهرم احداث می‌شود

 

به گزارش اخبار جهرم، پارک سرای سالمندان در جهرم به همت خیرین گرانقدر خانواده شهید علیرضا کاتبی، پدر شهید عنایت‌الله کارگر و خانواده‌ی ایزدپناه و تولیت مرکز جهرم شناسی احداث می‌شود‌.

 

در جلسه‌ای که در منزل مادر شهید کاتبی با حضور دکتر محمدرضا رضایی نماینده مردم شهرستان جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام مدبر امام جمعه جهرم، مهندس شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم، مهندس اوسط شهردار جهرم برگزار شد، صلح‌نامه‌ی زمین اهدایی به همت خانواده‌ی کاتبی منعقد و همچنین توسط خانواده مرحوم ایزدپناه، هزینه‌ی ساخت متقبل و پدر شهید کارگر نیز مبلغی برای این امر خیر اختصاص دادند.

 

امام جمعه جهرم:

اگر در شهر ما کسانی باشند که اواخر عمرشان با سراسر رنج و غم و غصه سپری کنند مسئولیت همه ماست که کاری برایشان انجام دهیم.

 

بزرگسالان شهرمان در اواخر عمرشان عزت و احترامشان نگه داشته نمی‌شود. این کار خدمت بزرگی برای همه شهر ماست، از خانواده خیرین که همت کردند تشکر می‌کنم.

 

نماینده جهرم و خفر:

از مادر شهید کاتبی و سایر خیرین تشکر می‌کنیم، ابتدا باید کاربری زمین را اصلاح کنیم چون در مرحله بازنگری طرح جهرم هستیم کار راحت‌تر است.

 

این نمونه‌ای از نیازهایی است که در شهر باید کار کنیم و بنایی برای دیگران برای توسعه این کار خیر است. در نقاط دیگر شهر نیز باید پارک سالمندان احداث شود تا جوابگوی جمعیت آینده سالمندی جهرم باشد.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=6263

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.