• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
کل اخبار 1838اخبار امروز : 0
0

گلایه امام جمعه از عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری/ اعضای شورا کاری نکنند که دیگر کسی به آنها رای ندهد

  • کد خبر : 6768
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
گلایه امام جمعه از عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری/ اعضای شورا کاری نکنند که دیگر کسی به آنها رای ندهد

گلایه امام جمعه از عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری/ اعضای شورا کاری نکنند که دیگر کسی به آنها رای ندهد به گزارش اخبار جهرم، حجت‌الاسلام و المسلمین مدبر امام جمعه جهرم: حضرت محمد(ص) می‌فرمایند؛ «پاک و آراسته نیست امتی که در آن، زیردست نتواند بدون لکنت زبان حق خود را از قوی دست بستاند.» کارگران […]

گلایه امام جمعه از عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری/ اعضای شورا کاری نکنند که دیگر کسی به آنها رای ندهد

به گزارش اخبار جهرم، حجت‌الاسلام و المسلمین مدبر امام جمعه جهرم:

حضرت محمد(ص) می‌فرمایند؛ «پاک و آراسته نیست امتی که در آن، زیردست نتواند بدون لکنت زبان حق خود را از قوی دست بستاند.» کارگران باید بدون لکنت زبان و ترس و لرز حق شان را مطالبه کرده و دیگران نیز حق آنها را بدهند.

اینکه کارکنان از یک سازمان و اداره‌ای سراغ ما می‌آیند و درددل می‌کنند و بعد می‌گویند اسم ما را نیاورید یعنی اینکه می‌ترسند که اخراج شده یا تنبیه شوند.

بارها عرض کردم کسانی هستند حقوق مسلم‌شان را با تاخیر به آنها می‌دهند چرا باید اینگونه باشد که حق‌شان را بهشان ندهند. مسوولان باید در این زمینه فکری کرده و کاری کنند تا مردمی که حق‌شان ضایع شده خیلی راحت بتوانند حق شان را مطالبه کنند.

چند بار باید بگویم اینها کسی ندارند نه پولی دارند و نه پارتی و نه قدرت؛ چه چیزی دارند که به اتکای آن مشکلات شان را حل کرده و حق شان را بگیرند.

اگر ما را به خدا واگذار کردند طومارمان جمع می شود؛ بنده یک مسؤولیتی دارم که مطالبه کارگران را تاکید کنم؛ بنشینید یک بار برای همیشه این مشکل را حل کنید.

با فرافکنی و توجیه کردن و اینکه این کارگران نیروی ما نیستند مشکل کارگران حل نمی‌شود، اینکه مشکل را بیندازیم گردن شرکت پیمانکار و شرکت هم بیندازد گردن شهرداری کار به جایی نمی رسد. از شهردار و اعضای شورای شهر می‌خواهم این مسئله را به درستی حل کنند.

کسانی که حقوق بگیر و مستمری بگیر هستند می‌دانند بنده چه عرض می کنم؛ گاهی اوقات دو سه روز حقوق‌ها دیر پرداخت می شود با چه مشکلاتی مواجه می‌شوند.

حالا آن کسانی که زباله جمع می‌کنند می‌توانند از طریق فروش بازیافت ها برای مدتی زندگی خود را مدیریت کنند اما کارگرهای فضای سبز چه کار باید بکنند. اینها چه چیزی را باید بفروشند.

باید کاری کرد که اگر کارگران خواستند مطالبه حق شان داشته باشند دیگر ترس و لرز نداشته باشند نه از شرکت پیمانکار و نه از کس دیگر. ثانیا یک فکر اساسی برای پرداخت حقوق کارگران بشود.

خطاب به اعضای شورای شهر جهرم عرض می‌کنم شما کمتر از یک سال دیگر می‌خواهید در انتخابات شوراها نامزد شوید خب این کار را اگر حل کرده باشید آن موقع بنده به مردم می‌گویم نگاه کنید این شورا فلان مشکل را حل کرد اما اگر کاری نکرده باشید مردم دوباره به شما رای نمی.دهند و به ضرر خودتان تمام می شود.

موضوع تاخیر در پرداخت حقوق کارگران شهرداری نه تنها یک مشکل مالی، بلکه یک دغدغه اجتماعی نیز محسوب می‌شود که نیازمند توجه و اقدام جمعی از سوی تمام نهادهای ذی‌ربط و مسئولین برای بهبود وضعیت کارگران و حفظ کرامت انسانی آنان است.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=6768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.