اجتماعی 17 اردیبهشت 1403 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

عدم هماهنگی ادارات و هزینه‌ای که مردم می‌دهند

عدم هماهنگی ادارات و هزینه‌ای که مردم می‌دهند

 

به گزارش اخبار جهرم، هماهنگی بین نهادها لازمه‌ی پیشرفت و توسعه‌ی یک شهر است. عدم وجود مدیریت واحد شهری و عدم هماهنگی بین ادارات با شهرداری و تخصیص بودجه به ادارات مربوطه، موجب موازی کاری با اقدامات شهرداری می شود.

 

ماهانه شاهد کنده کاری‌های متعدد و غیر کارشناسی ادارات شهرستان در سطح شهر هستیم، خیابان‌ها و کوچه‌هایی که از بیت المال هزینه شده‌اند به سادگی تخریب و دوباره ساخته می شوند.

 

براین اساس چند سوال اساسی پیش می آید:

 

۱_ شورای شهر، شهرداری را ملزم به اجرای کوچه و یا خیابان می‌کند، آیا شهرداری جهرم قبل از شروع پروژه از کلیه ادارات مربوطه استعلام می‌گیرد؟

 

۲_ اگر استعلام می‌گیرد چرا قبل از انجام کارهای زیربنایی سایر ادارات، اقدام به زیرسازی و آسفالت می‌کند؟

 

۳_ باتوجه به اینکه تقریبا تمامی ادارات شهرستان از وضع مالی نابسامانی رنج می‌برند؛ وظیفه‌ی پیگیری و اختصاص بودجه مربوط به چه نهادی‌ست؟

 

۴_ هماهنگی کلیه ادارات برعهده ی فرمانداری شهرستان می‌باشد، براین اساس فرمانداری چه کار مفیدی نسبت به تخصیص بودجه و هماهنگی ادارات انجام داده است؟

 

۵_ مدیریت کمیته ی حفاری شهرستان برعهده‌ی فرمانداری‌ست؛ در این رابطه فرمانداری چه کار تاثیرگذاری انجام داده است؟

 

با توجه به اینکه به علت عدم وجود درآمد پایدار، تمام بودجه و هزینه‌های شهرداری جهرم از جیب مردم است و هم‌چنین در آن‌ سوی ماجرا بخش اعظمی از بودجه‌ی ادارات خدمت‌رسان نیز از جیب و مالیات مردمی است، پس این هزینه‌های گزاف ناهماهنگی بین ارگانی از بیت‌المال و بر دوش مردم است.

 

⁉️شهروندان چرا باید هزینه‌های ضعف مدیریت‌ها را بپردازند؟!

 

 

نویسنده
خبرستان جهرم
مطالب مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =