• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 1960اخبار امروز : 0
13

فریب دکترهای قلابی را نخورید

  • کد خبر : 5898
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸
فریب دکترهای قلابی را نخورید

فریب دکترهای قلابی را نخورید/ تعطیلی ۲ مرکز غیر مجاز درمانی در جهرم معاون درمان دانشگاه خبر داد: با پیگیری و تلاش های کارشناسان اداره نظارت بر درمان و کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی دانشگاه، و با حضور نماینده اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی، ۲مرکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات […]

فریب دکترهای قلابی را نخورید/ تعطیلی ۲ مرکز غیر مجاز درمانی در جهرم

معاون درمان دانشگاه خبر داد: با پیگیری و تلاش های کارشناسان اداره نظارت بر درمان و کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی دانشگاه، و با حضور نماینده اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی، ۲مرکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات درمانی در جهرم، پلمب و پرونده آنها به مراکز قضایی ارجاع شد.

به گزارش اخبار جهرم، دکتر قهرمان بمانا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم، با اشاره به اینکه این ۲ مرکز در حیطه پوست و زیبایی، حجامت، تجویز و فروش داروهای دست ساز بصورت کاملا غیر مجاز فعالیت می کردند، گفت: مردم رکن اصلی و مطالبه گر در ارائه خدمات سلامت بصورت استاندارد هستند.

وی افرود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه درمان، موضوع را با شماره تلفن‌های ۱۹۰ و ۱۸۱۹، به صورت شبانه روزی گزارش دهند.

معاون درمان دانشگاه تصریح کرد: دخالت افراد فاقد صلاحیت در امور درمانی، به لحاظ قانونی تخلف و جرم محسوب شده و با افراد خاطی، برابر قانون برخورد می ‌شود.

دکتر بمانا با تاکید بر اینکه تمامی مکان‌ های ارائه دهنده خدمات درمانی و پزشکی، باید مجوز قانونی و تابلوی معتبر داشته باشند، نسبت به پیامد‌ های مراجعه به مراکز فاقد مجوز برای سلامت افراد هشدار داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم اضافه کرد: انجام هر گونه خدمات پزشکی بدون حضور پزشک، حتی در مراکز دارای مجوز نیز، یک اقدام غیرقانونی و مخاطره آمیز است و مردم در مراجعه به این مراکز لازم است از حضور پزشک، اطمینان پیدا کنند.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=5898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.