• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 1960اخبار امروز : 0
8

تصویب نرخ کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید در جلسه شورای اسلامی شهر جهرم

  • کد خبر : 6345
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷
تصویب نرخ کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید در جلسه شورای اسلامی شهر جهرم

تصویب نرخ کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید در جلسه شورای اسلامی شهر جهرم   به گزارش اخبار جهرم، در جلسه رسمی شورا مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۲، افزایش کرایه و بهای خدمات سرویس مدارس شهر جهرم در سال تحصیلی جدید مجددا در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر جهرم قرار گرفت.   نرخ کرایه جابجایی دانش […]

تصویب نرخ کرایه سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید در جلسه شورای اسلامی شهر جهرم

 

به گزارش اخبار جهرم، در جلسه رسمی شورا مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۲، افزایش کرایه و بهای خدمات سرویس مدارس شهر جهرم در سال تحصیلی جدید مجددا در دستور کار اعضای شورای اسلامی شهر جهرم قرار گرفت.

 

نرخ کرایه جابجایی دانش آموزان، به پیشنهاد سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری جهرم بر اساس قانون افزایش نرخ کرایه سرویس مدارس و با توجه به نرخ تورم و افزایش روز افزون قیمت قطعات و لوازم یدکی و همچنین نظر به افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی در کشور و شهرهای همجوار، در صحن شورا مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

 

در نهایت با در نظر گرفتن رضایت شهروندان و رانندگان نرخ سرویس مدارس به شرح ذیل با اکثریت آرا تعیین و مصوب گردید که به طور میانگین نسبت به سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی خواهد داشت.

 

شهریه ماهیانه جابجایی هر دانش آموز و دانشجو با خودروی سواری برای فاصله مبدأ تا مقصد یک کیلومتر تا ۳ کیلومتر ۶۰۰هزار تومان، از ۳ تا ۵ کیلومتر ۶۵۰هزار تومان، از ۵ تا ۷ کیلومتر ۷۰۰هزار تومان، از ۷ تا ۱۰ کیلومتر ۷۵۰هزار تومان و مسیرهای بالای ۱۰ کیلومتر به ازای هر کیلومتر ۲۰ هزار تومان به مبلغ ۷۵۰هزار تومان اضافه خواهد شد.

 

شهریه ماهیانه جابجایی هر دانش آموز و دانشجو با اتوبوس و مینی بوس برای فاصله مبدأ تا مقصد یک تا ۴ کیلومتر ۳۵۰هزار تومان، از ۴ تا ۸ کیلومتر ۴۰۰هزار تومان، از ۸ تا ۱۵ کیلومتر ۴۵۰هزار تومان و از ۱۵ تا ۲۵ کیلومتر ۵۰۰هزار تومان می باشد.

 

این مصوبه در صورت جلسه شماره ۱۷۴ پس از طی مراحل قانونی به فرمانداری ویژه شهرستان ارسال خواهد شد. گفتنی است پیشتر نیز، افزایش نرخ سرویس مدارس در تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۹ در صحن شورا مطرح و با اکثریت آرا به تصویب رسید که طی صورتجلسه شماره ۱۶۹ به فرمانداری ویژه شهرستان ارسال و با مخالفت هیئت تطبیق روبرو شده بود.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=6345

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.