• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
کل اخبار 1847اخبار امروز : 0
0

با تمام وجود در کنار سرمایه گذاران بوده و از آنها حمایت می کنیم

  • کد خبر : 6877
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۷
با تمام وجود در کنار سرمایه گذاران بوده و از آنها حمایت می کنیم

با تمام وجود در کنار سرمایه گذاران بوده و از آنها حمایت می کنیم نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمسیون عمران مجلس در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس: دستگاه های اجرایی نسبت به تامین زیرساختهای لازم در ناحیه صنعتی خفر برای واگذاری به متقاضیان […]

با تمام وجود در کنار سرمایه گذاران بوده و از آنها حمایت می کنیم

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمسیون عمران مجلس در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس:

دستگاه های اجرایی نسبت به تامین زیرساختهای لازم در ناحیه صنعتی خفر برای واگذاری به متقاضیان اقدام کنند.

اجرای پروژه برق رسانی به ناحیه صنعتی کوثر جهرم تسریع یابد و در مذاکره با مدیران سازمان گسترس و نوسازی صنایع مقرر شد منطقه ویژه اقتصادی جهرم برای اجرای طرح برق رسانی همکاری های لازم را انجام دهد.

با تمام وجود در کنار سرمایه گذاران بوده و از آنها حمایت می کنیم و رویکرد مدیران نیز باید حمایت از اشتغال، تولید و سرمایه گذاری باشد.

یکی از مهمترین مسائل استان جذب سرمایه گذار است و لازم است نگرش برخی مسولان به موضوع سرمایه گذاری تغییر یابد و این نگاه باید رویکردی حمایتی داشته باشد تا سرمایه گذار با آرامش و اطمینان به فعالیت بپردازد.

سید مسعود عظیمی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس:

شهرک صنعتی جهرم درزمینه زیرساختی و امکانات از وضعیت مناسبی برخوردار است و صنایع مطرحی به ویژه در حوزه تبدیلی و تکمیلی کشاورزی در این شهرک صنعتی به فعالیت می‌پردازند.

در شهرک صنعتی جهرم که ۳۹هکتار مساحت دارد، تاکنون ۵۹ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقدشده که از این تعداد ۳۱ واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی ۶۳۱ نفر در مرحله فعالیت و سایر واحدها نیز در مرحله ساخت‌وساز است.

طرح خط انتقال آب به ناحیه صنعتی کوثر جهرم با توجه به فرسوده بودن خط انتقال قبلی، با اعتبار ۳میلیارد تومان و با پیشرفت ۸۰درصدی در دست اجرا است که امیدواریم مسولان شهرستان نسبت به رفع برخی موانع و معارضین اجرای طرح اقدام تا این طرح به زودی به بهره برداری برسد.

مناقصه شبکه انتقال برق ناحیه صنعتی کوثر نیز با هدف تامین برق واحدهای موجود در آستانه بهره‌برداری، با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال برگزار و پیمانکار عملیات اجرایی طرح انتخاب شده و که امیدواریم با رفع موانع اجرایی طرح و همکاری منطقه ویژه اقتصادی جهرم این طرح اجرایی شود.

در ناحیه صنعتی کوثر جهرم که ۶۷ هکتار مساحت دارد، تاکنون ۲۷قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان منعقد شده که از این تعداد ۱۱ واحد بهره‌بردار با اشتغال‌زایی ۱۳۴ نفر در مرحله فعالیت و واحد تولیدی و ۱۶ صنعتی نیز در مرحله ساخت‌وساز است.

ناحیه صنعتی خفر در اراضی به مساحت ۵۰ هکتار ایجاد می‌شود و تاکنون افزون بر۶میلیاردتومان اعتبار دربخش زیرساختی این ناحیع هزینه شده است.

پروژه طرح شبکه داخلی برق و روشنایی ناحیه صنعتی خفر با اعتبار ۶ میلیارد تومان و پیشرفت ۷۰درصد در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=6877

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.