• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل اخبار 1851اخبار امروز : 4
0

⁉️فرصت بسیار کم اداره راه و شهرسازی جهرم به متقاضیان مسکن ملی برای پرداخت معوقات؛ در ۱۰ روز پرداخت نکنید حذف می شوید!

  • کد خبر : 6963
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
⁉️فرصت بسیار کم اداره راه و شهرسازی جهرم به متقاضیان مسکن ملی برای پرداخت معوقات؛ در ۱۰ روز پرداخت نکنید حذف می شوید!

⁉️فرصت بسیار کم اداره راه و شهرسازی جهرم به متقاضیان مسکن ملی برای پرداخت معوقات؛ در ۱۰ روز پرداخت نکنید حذف می شوید! تعدادی از متقاضیان پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن ملی جهرم با ارسال پیام و تماس به رسانه اخبار جهرم، خواستار پیگیری مشکلات آنان شدند. متن پیام اعتراض مردم در خصوص پروژه ۱۶۰ واحدی […]

⁉️فرصت بسیار کم اداره راه و شهرسازی جهرم به متقاضیان مسکن ملی برای پرداخت معوقات؛ در ۱۰ روز پرداخت نکنید حذف می شوید!

تعدادی از متقاضیان پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن ملی جهرم با ارسال پیام و تماس به رسانه اخبار جهرم، خواستار پیگیری مشکلات آنان شدند.

متن پیام اعتراض مردم در خصوص پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن ملی جهرم به شرح زیر است:

در تاریخ ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۳ جلسه ای توسط اداره راه و شهرسازی جهرم با متقاضیان پروژه ۱۶۰ واحدی مسکن ملی برگزار شد. در این جلسه اعلام شد که همه افراد باید تاکنون ۴۹۷ میلیون پرداخت کرده باشند.

افرادی که اقساط عقب مانده دارند و تاکنون موفق به پرداخت ۴۹۷ میلیون نشده اند تنها تا پایان ماه شهریور یعنی ۳۱ شهریورماه فرصت پرداخت دارند و در غیر این صورت از طرح حذف می شوند.

بسیاری افرادی حدود ۴۰۰ میلیون پرداخت کردند و مشکل عمده افراد بین ۹۷ تا ۱۰۰ میلیون تومان است. آیا واقعا درست و حق است که بعد از ۵، ۶ سال تلاش برای پرداخت اقساط و انتظار برای خانه دار شدن اکنون از طرح حذف شویم؟

مسکن ملی برای اقشار کم درآمد جامعه است، چطور ممکن است تنها کمتر از ۱۰ روز بتوان تمام معوقات پرداخت شود؟

اکثر متقاضیان به این مسکن ها چشم دوخته اند و شوق و ذوق دارند تا بعد از سال ها خانه دار شوند، لطفا مسئولان صدای ما را بشنوند و فرصت را بیشتر کنند تا از طرح حذف نشویم.

قطعا همه ما درک می کنیم که که تاخیر در پرداخت اقساط منجر به تاخیر در تحویل پروژه و افزایش تورم می شود اما تقاضای ما افزایش فرصت پرداخت برای افرادی که اقساط عقب مانده کمی دارند، است.

تعدادی افراد، تنها یک قسط پرداخت کردند و جمع مبلغ پرداختی آنان کمتر از ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون است، حداقل‌ آن افراد را حذف کنند نه افرادی که بیش از ۳۰۰ میلیون پرداخت کردند.

همچنین تعدادی دیگر از متقاضیان گفته اند که نه تنها زمان تحویل پروژه مشخص نیست بلکه هنوز مشخص نیست که چقدر دیگر باید پرداخت کنیم! چطور با تمام این ابهامات و اطلاعات نامشخص، تصمیم به حذف و جایگزین گرفته شده است؟

رسانه ها به عنوان دلسوزان مردم، صدای ما متقاضیان مسکن ملی را به مسولان برسانند، واقعا حق نیست کسی بخاطر فرصت بسیار کم، یعنی ۱۰ روز از طرح حذف شود. تنها خواسته ما از مسؤلان محترم، افزایش این فرصت بسیار کم است.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=6963

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.