• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
کل اخبار 1851اخبار امروز : 4
0

شهرداری جهرم با «طرح پیشواز مهر»، به پیشواز آغاز مدارس رفت

  • کد خبر : 6967
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
شهرداری جهرم با «طرح پیشواز مهر»، به پیشواز آغاز مدارس رفت

شهرداری جهرم با «طرح پیشواز مهر»، به پیشواز آغاز مدارس رفت به گزارش اخبار جهرم، ابوذر اکوان معاونت خدمات شهری شهرداری جهرم: ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت آغاز سال تحصیلی، با تاکید مهندس اوسط شهردار جهرم، شهرداری جهرم اقدامات لازم جهت آماده سازی مدارس را همزمان با شروع سال تحصیلی در دستور کار قرار […]

شهرداری جهرم با «طرح پیشواز مهر»، به پیشواز آغاز مدارس رفت

به گزارش اخبار جهرم، ابوذر اکوان معاونت خدمات شهری شهرداری جهرم:

ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت آغاز سال تحصیلی، با تاکید مهندس اوسط شهردار جهرم، شهرداری جهرم اقدامات لازم جهت آماده سازی مدارس را همزمان با شروع سال تحصیلی در دستور کار قرار داد.

شهرداری جهرم یک هفته پایانی شهریور ماه با اقدام به لکه گیری آسفالت معابر مورد نیاز، خط کشی عابر پیاده جلوی مدارس، هرس درختان، تنظیف و شستشوی فضای پیرامون و داخل مدارس و … به پیشواز مهر می رود.

با حضور خودروی کارواش و پاکبانان عزیز، حیاط مدارسی که نیاز دارند، شستشو و نظافت می شود تا دانش آموزان بتوانند با اشتیاق بیشتری در مدارس حضور یابند.

همچنین بروشورهایی با موضوعات فرهنگ شهروندی، خدماتی، آتش نشانی، حمل و نقل، فضای سبز تهیه گردیده که در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت.

شهرداری جهرم تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا با نظافت معابر و مدارس، شور و هیجان بازگشایی مدارس را افزایش دهد تا خانواده ها، دانش آموزان، معلمان و کارکنان مدارس با انگیزه بالاتری در مدارس حضور یابند، از این رو تمامی امکانات خدمات شهری تلاش می‌کنند در روزهای باقیمانده به بازگشایی مدارس خدمات مورد نیاز را به مدارس و شهروندان ارائه دهند.

از مدیران مدارس درخواست می‌شود در صورتی که برای نظافت، آماده سازی و رفع مشکلات مدارس به کمک شهرداری نیاز دارند به معاونت خدمات شهری شهرداری مراجعه نمایند تا هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=6967

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.