• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 1960اخبار امروز : 0
0

افتتاح چندین پروژه در بیمارستان‌های سیدالشهدا (ع) و پیمانیه جهرم به همت خیرین

  • کد خبر : 7091
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳
افتتاح چندین پروژه در بیمارستان‌های سیدالشهدا (ع) و پیمانیه جهرم به همت خیرین

افتتاح چندین پروژه در بیمارستان‌های سیدالشهدا (ع) و پیمانیه جهرم به همت خیرین به گزارش اخبار جهرم، صبح امروز با حضور استاندار فارس، نماینده مردم در مجلس، فرماندار ویژه شهرستان جهرم و جمعی از مسئولین، مسجد و حسینیه مجتمع بیمارستانی برادران خواجه پور، بخش نفرولوژی و دیالیز بیمارستان سیدالشهدا (ع) و توسعه آزمایشگاه بیمارستان پیمانیه […]

افتتاح چندین پروژه در بیمارستان‌های سیدالشهدا (ع) و پیمانیه جهرم به همت خیرین

به گزارش اخبار جهرم، صبح امروز با حضور استاندار فارس، نماینده مردم در مجلس، فرماندار ویژه شهرستان جهرم و جمعی از مسئولین، مسجد و حسینیه مجتمع بیمارستانی برادران خواجه پور، بخش نفرولوژی و دیالیز بیمارستان سیدالشهدا (ع) و توسعه آزمایشگاه بیمارستان پیمانیه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مسجد و حسینیه مجتمع بیمارستانی برادران خواجه پور با یک معماری زیبا توسط خیر بزرگوار حاج احمد بهجو احداث شده است و ارزش ریالی و به روز این پروژه نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان می باشد.

بخش نفرولوژی بیمارستان سیدالشهدا(ع) نیز با خرید ۷ دستگاه دیالیز پیشرفته اچ اف آنلاین و یک دستگاه پیشرفته تر به نام سی آر آر تی توسط خیر عزیز حاج صادق سلجوقی راه اندازی شد و هزینه خرید این دستگاهها ۱۰ میلیارد تومان است.

توسعه آزمایشگاه بیمارستان پیمانیه نیز با هزینه ۲ میلیارد تومان و به همت خیر بزرگوار سرکار خانم منصوره ایروانی انجام شده است. این آزمایشگاه با افزایش فضای فیزیکی ۲۵۰ متری و تجهیزات جدید قادر به ارائه خدمات بهتر و دقیق‌تری به بیماران خواهد بود.

این پروژه‌ها که با همت خیرین نیک‌اندیش شهرستان احداث شده‌اند، تحولی عظیم در ارائه خدمات درمانی به مردم جهرم ایجاد خواهد کرد و در پایان مراسم از خیرین بزرگوار با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=7091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.