• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 1960اخبار امروز : 0
0

سلامت شهروندان جهرمی فدای سودافزایی سودجویان نشود

  • کد خبر : 7226
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
سلامت شهروندان جهرمی فدای سودافزایی سودجویان نشود

سلامت شهروندان جهرمی فدای سودافزایی سودجویان نشود به گزارش اخبار جهرم، مهندس شعبانی فرماندار ویژه جهرم در کارگروه هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان جهرم اظهار داشت: هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان جهرم برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک اصل مهم و اساسی است. وی افزود: […]

سلامت شهروندان جهرمی فدای سودافزایی سودجویان نشود

به گزارش اخبار جهرم، مهندس شعبانی فرماندار ویژه جهرم در کارگروه هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان جهرم اظهار داشت: هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان جهرم برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک اصل مهم و اساسی است.

وی افزود: مبارزه جدی و هدفمند در امر قاچاق کالا و ارز نیازمند همکاری و هماهنگی بین‌ شهرستان‌ها و استان‌های مختلف کشور است.

شعبانی جهرمی با بیان اینکه در ۶ ماه گذشته، ۱۶ هزار نخ سیگار خارجی و ۸۰ پاکت تنباکو میوه ای در تعدادی از واحدهای صنفی جهرم کشف و جمع آوری شده است، گفت: گشت‌ مشترک صمت، تعزیرات و فراجا به منظور جمع آوری لوازم خانگی و پوشاک قاچاق در سطح شهر تشدید شود و به منظور حمایت از تولیدان داخلی با متخلفان برخورد قانونی و قاطع شود.

رئیس کارگروه هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان جهرم با بیان اینکه اقدامات گسترده‌ای در راستای مبارزه با قاچاق سوخت در شهرستان در حال انجام است، تاکید کرد: تمام ادوات کشاورزی در سطح شهرستان تا پایان آذرماه سال جاری باید به دستگاه چی پی اس متصل باشند.

فرماندار ویژه جهرم با اشاره به اینکه مصرف مواد غذایی قاچاق سلامت شهروندان را تهدید می کند، گفت: قاچاق دام مهم‌ترین تهدید بخش سلامت مردم و شهروندان محسوب می شود و به همین منظور در ۶ ماهه اول ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در شهرستان کشف شد.

شعبانی بر کشف ۶۵۰ کیسه کود و ۵۰۰ لیتر سم غیر مجاز در نیمه اول سال اشاره کرد و کفت: جهاد کشاورزی با تشکیل گشت مشترک قاطعانه با کودها و سم های غیر مجاز و استاندارد مقابله کند و هرگز اجازه داده نشود سلامت انسان‎ها فدای سودافزایی سودجویان شود.

رئیس شورای ادارای شهرستان جهرم، سلامت جوانان و همه مردم خط قرمز همه مسولان و ادارات شهرستان عنوان کرد و تصریح داشت: مکمل‌های غیراستاندارد و غیرمجاز در باشگاه جمع آوری شود چرا که فروش آن توسط باشگاه غیرقانونی است و به صورت سرزده شخصا از باشگاه‌ها به منظور بررسی وضعیت سرکشی و بازدید خواهم کرد.

فرماندار ویژه جهرم در پایان حوزه آموزش و روشنگری را مهم ترین راهکار جلوگیری و پیشگیری از تمام آسیب های اجتماعی اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=7226

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.