• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
کل اخبار 1960اخبار امروز : 0
0

تابلوی جدید منطقه ویژه اقتصادی جهرم با دوماه آینده نصب خواهد شد / سه واحد اقتصادی در حال ساخت است

  • کد خبر : 7301
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
تابلوی جدید منطقه ویژه اقتصادی جهرم با دوماه آینده نصب خواهد شد / سه واحد اقتصادی در حال ساخت است

تابلوی جدید منطقه ویژه اقتصادی جهرم با دوماه آینده نصب خواهد شد / سه واحد اقتصادی در حال ساخت است به گزارش اخبار جهرم، در پی درج یک مطلب در مورد “وضعیت نامناسب تابلو منطقه ویژه اقتصادی جهرم” در رسانه‌ی اخبار جهرم، مهندس شفیعیان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم، پاسخ تصویری برای این رسانه ارسال […]

تابلوی جدید منطقه ویژه اقتصادی جهرم با دوماه آینده نصب خواهد شد / سه واحد اقتصادی در حال ساخت است

به گزارش اخبار جهرم، در پی درج یک مطلب در مورد “وضعیت نامناسب تابلو منطقه ویژه اقتصادی جهرم” در رسانه‌ی اخبار جهرم، مهندس شفیعیان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی جهرم، پاسخ تصویری برای این رسانه ارسال کرده است، که ضمن تشکر از پاسخگویی ایشان، طبق قانون رسانه جوابیه را بدون هرگونه دخل و تصرف منتشر می‌نماییم.

تابلو منطقه ویژه اقتصادی جهرم در دو مرحله با توجه عدم تطابق با اقلیم منطقه و وزش باد دچار آسیب شده، که با انجام مطالعات فنی تابلو جدید با توجه به اصول فنی و شرایط اقلیمی طراحی و کارهای اداری و مناقصه انجام، مجری طرح معرفی و تا دو ماه آینده تابلو جدید نصب خواهد شد.

با توجه به زیرساخت‌های بی بدیلی که در منطقه ویژه اقتصادی جهرم وجود دارد باید با همکاری همه‌ی شهروندان، رسانه‌ها و مدیران شهرستان راهکارهایی برای جذب سرمایه‌گذاری برای ایجاد واحدهای صنعتی و اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی جهرم ایجاد شود. هم‌اکنون سه واحد اقتصادی در منطقه در حال انجام عملیات عمرانی و ساخت است و کمرگ منطقه ویژه اقتصادی جهرم نیز فعال و آمار قابل قبولی دارد.

باید سعی کنیم همه با هم از این نعمت بی بدیل برای توسعه شهرستان استفاده کنیم و با امیدآفرینی در راستای جذب سرمایه‌گذار گام برداریم.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=7301

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.