• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 1312اخبار امروز : 0
4

آمادگی ۴۱۳۵ داوطلب جهرمی در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 2596
  • 08 تیر 1401 - 7:21
آمادگی ۴۱۳۵ داوطلب جهرمی در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱

🔰به گزارش اخبار جهرم، زارعی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱: برگزاری جلسه کنکور، بزرگترین رخداد و هماورد علمی است که از حساسیت زیادی برخوردار است و نگاه ویژه دستگاه‌های متولی را می‌طلبد. باید با برنامه ریزی و هماهنگی کامل، شرایطی بدون استرس و محیطی […]

🔰به گزارش اخبار جهرم، زارعی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم، در جلسه هماهنگی برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۱:

برگزاری جلسه کنکور، بزرگترین رخداد و هماورد علمی است که از حساسیت زیادی برخوردار است و نگاه ویژه دستگاه‌های متولی را می‌طلبد.

باید با برنامه ریزی و هماهنگی کامل، شرایطی بدون استرس و محیطی آرام برای داوطلبین در این رقابت آموزشی بوجود آورده شود. بی‌شک این آزمون سرنوشت دانش‌آموزان را بعد سالها تلاش و کوشش رقم می‌زند و نباید تحت هیچ شرایطی خللی در نظم، آرامش و تمرکز دانش‌آموزان به وجود آید.

از تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان اعم از برق، آب، اورژانس، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و شهرداری درخواست دارم که در راستای رفع نواقص احتمالی تا پایان برگزاری آزمون آمادگی کامل داشته باشند. نیروی انتظامی شهرستان برای برقراری امنیت حوزه‌های امتحانی و قرنطینه سوالات کنکور و همچنین اورژانس در زمینه استقرار تیم پزشکی برای برگزاری آزمون در تعامل و همکاری باشند.

۴۱۳۵ داوطلب جهرمی در کنکور ۱۴۰۱ حضور دارند که از این تعداد داوطلب که در پنج گروه آزمایشی شرکت دارند؛ ۱۹۵۴ نفر در رشته تجربی، ۳۰۶نفر در رشته ریاضی و فنی، ۷۸۶ نفر در رشته علوم انسانی، ۴۳۶ نفر در رشته هنر و ۶۵۳ نفر در رشته زبانهای خارجی، همزمان با سراسر کشور درروزهای ۱۱،۱۰،۹،۸ تیرماه به رقابت می‌پردازند.

از این تعداد داوطلب، ۲۵۳۷ نفر از بانوان و ۱۵۹۸ نفر از آقایان در شهرستان جهرم در این آزمون بزرگ علمی شرکت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=2596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.