• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 1333اخبار امروز : 0
7

احداث انبار نفت جنوب استان فارس در شهرستان جهرم

  • کد خبر : 1058
  • 02 دی 1400 - 14:42
احداث انبار نفت جنوب استان فارس در شهرستان جهرم

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس: در راستای سوخت رسانی مطلوب‌تر به شهرستان‌های جنوب استان برنامه ریزی برای احداث انبار نفت در شهرستان جهرم انجام شده است. به گزارش اخبار جهرم، محمدعلی بهادر جهرمی رئیس ناحیه جهرم منطقه از حضور و بازدید مدیر منطقه از شهرستان جهرم خبر داد و هدف از این […]

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس: در راستای سوخت رسانی مطلوب‌تر به شهرستان‌های جنوب استان برنامه ریزی برای احداث انبار نفت در شهرستان جهرم انجام شده است.

به گزارش اخبار جهرم، محمدعلی بهادر جهرمی رئیس ناحیه جهرم منطقه از حضور و بازدید مدیر منطقه از شهرستان جهرم خبر داد و هدف از این بازدید را بررسی روند سوخت‌رسانی و دیدار با مقامات شهرستان در راستای رفع چالش‌های سوخت‌رسانی بیان کرد.

اسداله طاهری مدیر منطقه در دیدار با فرماندار ویژه جهرم با ارزیابی مثبت فرآیند سوخت‌رسانی در سطح شهرستان جهرم گفت: تامین وتوزیع به‌موقع سوخت از رسالت های مهم شرکت ملی پخش است و در همین راستا با توجه به وسعت استان برنامه ریزی برای توسعه زیرساخت‌های سوخت‌رسانی همچون احداث و افزایش ظرفیت ذخیره سازی انبارهای نفت، توسعه مجاری عرضه صورت پذیرفته است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی واقتصادی شهرستان جهرم افزود، یکی از برنامه‌های منطقه در راستای سوخت‌رسانی مطلوب‌تر به نقاط جنوبی استان احداث انبار نفت در این شهرستان می‌باشد و طرح اولیه تهیه و برای بررسی بیشتر و اخذ مجوزهای لازم به شرکت ملی پخش ارسال شده است.

مهدی شفیعیان فرماندار ویژه جهرم ضمن قدردانی از تلاش مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در کنترل و مدیریت هوشمندانه بحران پیش آمده در حمله سایبری به جایگاه‌ها، خواستار نگاه و توجه بیشتر به نیازهای این شهرستان به‌خصوص در حوزه سوخت‌رسانی شد.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1058

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.