• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 1299اخبار امروز : 0
4

ارتقاء شاخص‌های توسعه در چارچوب یک برنامه مدون امکان پذیر است

  • کد خبر : 1885
  • 18 فروردین 1401 - 5:15
ارتقاء شاخص‌های توسعه در چارچوب یک برنامه مدون امکان پذیر است

جلسه‌ای با حضور مهندس شفیعیان، بخشدار و شورای بخش مرکزی به منظور بررسی مسائل و مشکلات روستاها و تعیین اولویت‌ها جهت تنظیم برنامه اقدامات سال ۱۴۰۱ این بخش، برگزارشد. 🔰به گزارش اخبار جهرم، مهندس شفیعیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم: احصاء مشکلات، تعیین اولویت‌ها و بررسی ظرفیت‌های قانون جهت تسریع فرایند مطلوبیت بخشی به محیط زندگی […]

جلسه‌ای با حضور مهندس شفیعیان، بخشدار و شورای بخش مرکزی به منظور بررسی مسائل و مشکلات روستاها و تعیین اولویت‌ها جهت تنظیم برنامه اقدامات سال ۱۴۰۱ این بخش، برگزارشد.
🔰به گزارش اخبار جهرم، مهندس شفیعیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم:
احصاء مشکلات، تعیین اولویت‌ها و بررسی ظرفیت‌های قانون جهت تسریع فرایند مطلوبیت بخشی به محیط زندگی مردم، تنها در چارچوب یک برنامه مدون با در نظر گرفتن اسناد بالادستی و اهداف عملیاتی و منطبق بر شناخت نیازهای ضروری مردم امکان پذیر است.
در ادامه جلسات کارشناسی پایان سال گذشته تاکنون با هدف مذکور، در حوزه های مختلف، برنامه‌ریزی و تلاش می‌شود ضمن بهره‌مندی از ظرفیت‌های بی‌بدیل شهرستان، در حداقل زمان ممکن برنامه‌ریزی عملیاتی امسال نیز تکمیل شود؛ در این راستا زمینه اخذ نظرات، ایده‌ها و پیشنهادات اهالی شهرستان فراهم شده و مشارکت فعال صاحبان ایده به ویژه نخبگان شهرستان جهت سرعت دادن به توسعه شهرستان مورد انتظار است.
 بخشداران به عنوان نماینده عالی دولت در بخش‌ها مکلف به ایجاد شرایط مطلوب جهت اخذ نظرات مشورتی از دهیاران، شوراهای اسلامی و اقشار مختلف مردم و به ویژه نخبگان در راستای تنظیم برنامه اقدام سال با اهداف عملیاتی قابل تحقق در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و به‌ویژه اقتصادی هستند.
شهر جهرم با نقش آفرینی اثرگذار در سطوح ملی و منطقه‌ای نیازمند نگاه ویژه در برنامه اقدام سال بوده و در این راستا برنامه‌ریزی لازم انجام و در حال پیگیری آن هستیم.
اعضای شورای اداری شهرستان جهرم در این مسیر نقش مهمی به عهده داشته و انتظار می‌رود در کنار اهداف در نظر گرفته در اسناد بالادستی شامل برنامه پنج ساله اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، اسناد ملی و استانی آمایش سرزمین و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، به‌عنوان چشم‌انداز و نقشه راه؛ با تعیین اولویت‌های خاص جغرافیایی شهرستان، نگاه جامع و نگرش توسعه پایدار و متوازن، زمینه تحقق اهداف را مهیا و به ویژه در تحقق شعار سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» مورد تاکید مقام معظم رهبری، اهتمام ویژه داشته و گزارشات عینی را به مردم شهرستان انعکاس دهند.
لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.