• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 1299اخبار امروز : 0
29
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در نشست تعاملی با خبرنگاران گفت:

اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ پیشگیری نقش موثری دارند.

  • کد خبر : 2974
  • 25 آذر 1401 - 7:46
اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ پیشگیری نقش موثری دارند.

سرهنگ خسرو رزمجویی در جمع صمیمانه با خبرنگاران این شهرستان از زحمات ارزشمند اصحاب رسانه در انتشار اخبار انتظامی و کمک به گسترش سطح آگاهی شهروندان قدردانی کرد و گفت: خبرنگاران با اطلاع رسانی صحیح، شفاف و بی طرفانه و همچنین آگاهی بخشی به مردم در ایجاد امنیت پایدار بسیار موثر هستند.

اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ پیشگیری نقش موثری دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در نشست تعاملی با خبرنگاران گفت: اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ پیشگیری  نقش موثری دارند.

به گزارش اخبار جهرم، سرهنگ خسرو رزمجویی در جمع صمیمانه با خبرنگاران این شهرستان از زحمات ارزشمند اصحاب رسانه در انتشار اخبار انتظامی و کمک به گسترش سطح آگاهی شهروندان قدردانی کرد و گفت: خبرنگاران با اطلاع رسانی صحیح، شفاف و بی طرفانه و همچنین آگاهی بخشی به مردم در ایجاد امنیت پایدار بسیار موثر هستند.

وی با اشاره به اینکه اصحاب رسانه در ترویج فرهنگ پیشگیری از انواع جرائم نقش موثری دارند،افزود: در سایه اطلاع رسانی صحیح حقایق و واقعیت های جامعه و همچنین نشان دادن توطئه‌های دشمنان، جامعه از ناهنجاری‌ها و آسیبهای اجتماعی دور می شود.

سرهنگ رزمجویی تصریح کرد: هر چقدر سطح  شناخت و آگاهی مردم به قوانین و مقررات بیشتر شود به همان نسبت میزان التزام به قانون گرایی هم بیشتر شده و از سطح جرائم وتخلفات کاسته خواهد شد.

این  مقام انتظامی با تاکید بر ضرورت تعامل سازنده و دوسویه رسانه و پلیس  اظهار داشت:پلیس و اصحاب رسانه دو قطب مهم در افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی هستندکه میتوان با تکیه براین تعامل، امنیت،آرامش و آسایش را به بطن جامعه تزریق کرد.

در ادامه سرهنگ رزمجویی با تشریح عملکرد و دستاوردهای این فرماندهی در ۹ماهه سال جاری از اهمیت امنیت و ماموریت ذاتی پلیس و برنامه‌ریزی در خصوص کاهش جرم  وارائه خدمات مضاعف به شهروندان مطالبی را بیان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم  بیان داشت: اخبار انتظامی در سطح شهرستان با استقبال مردم روبه رو است ومردم علاقه خاصی به دنبال کردن حوادث دارند و می طلبد که کلیه اخبار از طریق پل ارتباطی رسانه ها به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم در جریان حوادث  اتتظامی شهرستان قرار گیرند.

گفتنی است در پایان این نشست پس از ارائه نقطه نظرات اصحاب رسانه در خصوص مسائل انتظامی شهرستان رئیس پلیس شهرستان جهرم از خبرنگاران با اهداء لوح تقدیر قدردانی کرد.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=2974

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.