• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 1299اخبار امروز : 0
3

برگزاری امتحانات نوبت اول در مقاطع متوسطه اول و دوم به صورت حضوری

  • کد خبر : 1021
  • 29 آذر 1400 - 5:44
برگزاری امتحانات نوبت اول در مقاطع متوسطه اول و دوم به صورت حضوری

به گزارش اخبار جهرم، مهدی نیک‌فر مدیر آمورزش و پرورش شهرستان جهرم: شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور اعضا برگزار گردید و در خصوص نحوه برگزاری امتحانات نوبت اول و اساس نامه مجمع خیرین نخبه‌پرور بحث و تصمیم گیری شد. بر اساس نظر اعضا تصمیم گرفته شد که امتحانات نوبت اول دانش آموزان مدارس […]

به گزارش اخبار جهرم، مهدی نیک‌فر مدیر آمورزش و پرورش شهرستان جهرم:

شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور اعضا برگزار گردید و در خصوص نحوه برگزاری امتحانات نوبت اول و اساس نامه مجمع خیرین نخبه‌پرور بحث و تصمیم گیری شد.

بر اساس نظر اعضا تصمیم گرفته شد که امتحانات نوبت اول دانش آموزان مدارس شهرستان جهرم در مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ضوابط آزمون به صورت حضوری برگزار شود.

در مقطع ابتدایی به دلیل ارزشیابی کیفی- توصیفی امتحان نوبت اول نداریم و نمرات دانش آموزان دبستانی حاصل ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموز از مهر تا دی ماه و بر اساس پوشه کار وی می باشد. با این حال سنجش مداد کاغذی که یکی از چند شیوه سنجش در ارزشیابی کیفی- توصیفی می‌باشد، می تواند به صورت حضوری در مدارس ابتدایی برگزار شود.

متاسفانه در دو سالی که آموزش به صورت غیر حضوری برگزار گردید، پدیده‌ای به اسم تورم نمره یا بی‌سوادی پنهان پیش‌بینی می‌شود. لذا برگزاری امتحانات نوبت اول به صورت حضوری، این امکان را به معلم و دانش‌آموز می‌دهد که کاستی‌های آموزش را دریابند و برای نوبت دوم جبران کنند.

تصویب تفاهم‌نامه تأسیس نمایندگی مجمع خیرین نخبه پرور یکی دیگر از دستور کار های شورای آموزش و پرورش جهرم بود.

در این جلسه، تفاهم‌نامه تأسیس مجمع خیرین نخبه پرور جهرم به امضای فرماندار ویژه شهرستان، رئیس آموزش و پرورش جهرم، نماینده رئیس دانشگاه دولتی جهرم و دکتر شریف مدیرعامل بنیاد نخبگان استان فارس رسید.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.