• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1670اخبار امروز : 0
32

تکریم همراهان(پیام شهروندان)

  • کد خبر : 4417
  • 04 مهر 1402 - 5:24
تکریم همراهان(پیام شهروندان)

تکریم همراهان(پیام شهروندان) ۱⃣ لطفا در مورد قبض آب یه گزارش تهیه کنید، واسه آب گل آلود زیباشهر که اصلا قابل خوردن نیست و همیشه من آب معدنی می خرم برای  دوماه یک میلیون و پانصد هزار تومان برایمان پول آب آمده است. ۲⃣ در فلکه چمران که هر شب بسیار شلوغ است گودالی بدون […]

تکریم همراهان(پیام شهروندان)

۱⃣ لطفا در مورد قبض آب یه گزارش تهیه کنید، واسه آب گل آلود زیباشهر که اصلا قابل خوردن نیست و همیشه من آب معدنی می خرم برای  دوماه یک میلیون و پانصد هزار تومان برایمان پول آب آمده است.

۲⃣ در فلکه چمران که هر شب بسیار شلوغ است گودالی بدون حفاظ که عمق آن حدود ۲متر است زن و کودکان را تهدید می کند. لطفا تا اتفاق ناگوار رخ نداده است پیگیری کنید.

۳⃣ در مورد خاموشی چراغ‌های قطب‌آباد هم پیگیری کنید. من بخاطر کارم هر شب در این مسیر با موتور تردد دارم. حتی دور برگردان برای رفتن به پمپ بنزین هم مشخص نیست.

۴⃣ من ساکن حسین آباد مرکزی هستم. بیشتر خانواده‌ها اینجا خط تلفن ندارند. وقتی هم مراجعه می کنیم برای تلفن اعلام می کنند برایمان صرف ندارد. روستایی که اینقدر به شهر نزدیک است نباید خط تلفن داشته باشد؟ دوم اینکه مردم عزیز شهر لطفا زباله خود را کنار جاده نگذارید. راه حیدرآباد تا حسین آباد پر از زباله شده است.

۵⃣ ما گله ای از شهرداری داریم، منزل ما خیابان حرم تا حرم روبروی مدرسه استثنایی می باشد. متاسفانه چندساله خاکی و تا کنون آسفالت نشده است. هنگام بارندگی کوچه پر از آب می شود و در تابستان علف های زیادی بیرون می آید و مرکز انواع حیوانات و حشرات است. داخل خانه های ما پر از خاک هست.

۶⃣ بنده از ساکنین کوچه هجرت شمالی ۲۴ هستم. سالهاست کوچه ما خاکی می باشد و علیرغم پیگیریهای فراوان آسفالت نشده است.

۷⃣ اگر واحد نظارت شهرداری فعال شود خیلی از کوچه و خیابانها از سد معبر و نخاله‌های ساختمانی نجات پیدا می کند، ضمنا اگر به هر دلیلی امکان آسفالت کوچه ها وجود ندارد حداقل آسفالت کوچه های پر از چاله چوله را بردارند تا صاف شود!

۸⃣ چرا هیچ کس به فکر کودکان مظلومی که در سن کم دچار بیماری سرطان هستند نیست. یک دور در داروخانه ها بزنید نه دارویی هست نه رسیدگی، هیچ کس جوابگو نیست. داروی ۲۰ هزار تومانی که وظیفه معاونت غذا و دارو هست تهیه کند در بازار آزاد ده میلیون تومان آن هم هفته ای دو الی سه دارو موجود است. شهر فسا دارو دارد ولی فقط به بیماران خودش می دهد ولی جهرم چی خیر!

۹⃣بچه‌های روستای مانیان از کلاس ششم به بعد داخل روستاشون مدرسه نیست و اینکه سرویسی هم ندارن که با آن به مدرسه جهرم بیان یا اینکه انقدر کرایه گران هست که در توان مالی‌شان نیست. خیلی از بچه های باهوش بخاطر این موضوع مجبور به ترک تحصیل شده‌اند. چرا هیچکس کاری برایشان نمیکند. لطفا پیگیری کنید. اگر بچه‌های خودتون بودند که سریع پیگیری می‌شد و سرویس جور می‌شد.

#تکریم_همراهان
#پیام_شهروندان

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.