• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 1312اخبار امروز : 0
76
دکتر رضایی رئیس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

جشن یک قرن حضور پادگان شهید دستغیب در جهرم برگزار خواهد شد

  • کد خبر : 3554
  • 29 بهمن 1401 - 11:43
جشن یک قرن حضور پادگان شهید دستغیب در جهرم برگزار خواهد شد

مرکز آموزشی شهید دستغیب ناجا جهرم در هر دوره آموزشی با پذیرش بیش از ۲۵۰۰ سرباز و سالانه بیش از ۱۵ هزار سرباز از ۲۲ استان کشور، به عنوان جزئی از پازل توسعه این شهرستان نقشی تأثیر گذار دارد.

جشن یک قرن حضور پادگان شهید دستغیب در جهرم برگزار خواهد شد

به گزارش اخبار جهرم، دکتر محمدرضا رضایی نماینده شهرستان جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در بازدید از پادگان آموزشی شهید دستغیب فراجای جهرم:

🔹مرکز آموزشی شهید دستغیب ناجا جهرم در هر دوره آموزشی با پذیرش بیش از ۲۵۰۰ سرباز و سالانه بیش از ۱۵ هزار سرباز از ۲۲ استان کشور، به عنوان جزئی از پازل توسعه این شهرستان نقشی تأثیر گذار دارد.

🔸موقعیت مکانی، اجتماعی و امنیتی این مرکز نقش بسزا و تأثیرگذاری بر توسعه اقتصادی، اجتماعی و صیانتی شهرستان جهرم در استان فارس دارد.

🔹نگاه توسعه‌ای به این مرکز باعث می‌شود تا این شهرستان از لحاظ فرهنگی و اجتماعی نیز رونق پیدا کرده و پتانسیل‌های این شهرستان در کشور نمود خوبی داشته باشد. سربازان نیز سفیران فرهنگی برای این شهرستان هستند، که باید به نیازهای آنان توجه شود.

🔸چندماه آینده قدمت حضور این پادگان در شهر جهرم به یک قرن خواهد رسید و به همین مناسبت با حضور فرماندهان ارشد ستاد مشترک نیروهای مسلح و فراجا، مراسم باشکوهی جهرم برگزار خواهد شد.

🔹ارتقا و تجهیز این مرکز آموزشی با همکاری و نگاه ویژه‌ی فرماندهان محترم فراجا در دستور کار است. هم‌اکنون با درایت فرماندهی و پرسنل پادگان شهید دستغیب اقدامات خوبی از نظر زیربنایی در این مرکز صورت گرفته و در آینده نزدیک نیز شاهد توسعه بیشتر کمی و کیفی این مرکز خواهیم بود.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=3554

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.