• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 1312اخبار امروز : 0
6

جوان جهرمی به رویداد بین‌المللی جایزه «ما با هم هستیم» روسیه دعوت شد

  • کد خبر : 842
  • 29 آبان 1400 - 5:18
جوان جهرمی به رویداد بین‌المللی جایزه «ما با هم هستیم» روسیه دعوت شد

به گزارش اخبار جهرم، «مهرداد الطافی» فعال اجتماعی و مسئول سازمان مردم نهاد موج مهربانی از شهرستان جهرم به پاس خدمات و فعالیت‌های فداکارانه در بحران پاندومی کرونا، به اختتامیه رویداد بین‌المللی جایزه «ما با هم هستیم» در روسیه دعوت شد. 🔸تابستان سال ۲۰۲۰ ، جمعیت داوطلبان روسیه ابتکار رویداد جایزه بین المللی ما با […]

به گزارش اخبار جهرم، «مهرداد الطافی» فعال اجتماعی و مسئول سازمان مردم نهاد موج مهربانی از شهرستان جهرم به پاس خدمات و فعالیت‌های فداکارانه در بحران پاندومی کرونا، به اختتامیه رویداد بین‌المللی جایزه «ما با هم هستیم» در روسیه دعوت شد.

🔸تابستان سال ۲۰۲۰ ، جمعیت داوطلبان روسیه ابتکار رویداد جایزه بین المللی ما با هم هستیم را ارائه کرد. این رویداد در حقیقت بخشی از برنامه گرامیداشت روز بین المللی داوطلب به شمار می رود که هدف آن ترغیب شهروندان و سازمان‌های کشورهای جهان برای همیاری فداکارانه در حل مشکلات مهم بشردوستانه از طریق مشارکت مدنی است.

🔸این جایزه در سال ۲۰۲۱ به کمک فداکارانه در مبارزه با کووید ۱۹ اختصاص پیدا کرده است.

🔸در فهرست نهایی برگزیدگان جایزه با توجه به ارزیابی اعضای هیات داوران بین المللی اعلام شد که از ایران  سه جوان فعال اجتماعی به نام های زهرا نوری از استان ایلام، مهرداد الطافی مدیرعامل سازمان خیریه موج مهربانی از استان فارس و حامد غلامی از استان سیستان و بلوچستان انتخاب و به اختتامیه این رویداد بین المللی دعوت شدند.

🔹سازمان خیریه موج مهربانی،سازمان غیر انتفاعی و غیردولتی است که در سال ۱۳۹۴ مجوز فعالیت رسمی خود را با هدف حمایت از کودکان و دانش آموزان نیازمند و توسعه فضای علمی و آموزشی از وزارت ورزش و جوانان اخذ کرده است.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.