• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 1337اخبار امروز : 4
7

در معارفه اولین سرپرست بانوی اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم: لزوم توجه ویژه به حوزه ورزش و جوانان

  • کد خبر : 2353
  • 09 خرداد 1401 - 6:24
در معارفه اولین سرپرست بانوی اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم: لزوم توجه ویژه به حوزه ورزش و جوانان

به گزارش اخبار جهرم، مهدی شفیعیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم در معارفه خدیجه رمضانلی سرپرست اداره ورزش و جوانان: 🔹با در نظر گرفتن محدوديت‌هاي اعتبارات كميته برنامه‌ريزي شهرستان تلاش شد از ساير ظرفيت‌هاي تأمين اعتبار از جمله اعتبارات ماليات بر ارزش افزوده، اعتبارات وزارت نفت، ستاد بازآفريني شهري و … نيازمندي‌هاي اين حوزه تامين شود. […]

به گزارش اخبار جهرم، مهدی شفیعیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم در معارفه خدیجه رمضانلی سرپرست اداره ورزش و جوانان:

🔹با در نظر گرفتن محدوديت‌هاي اعتبارات كميته برنامه‌ريزي شهرستان تلاش شد از ساير ظرفيت‌هاي تأمين اعتبار از جمله اعتبارات ماليات بر ارزش افزوده، اعتبارات وزارت نفت، ستاد بازآفريني شهري و … نيازمندي‌هاي اين حوزه تامين شود.

🔹به گونه‌ای که امروز در شهرستان شاهد احداث سالن های تخصصی هستیم و امید است از این منظر بحث ارتقای سلامت جسم و جان و روان در حوزه قهرمانی نیز جوانان این شهرستان افتخارات فراوانی افزوده اند.در این راستا نگاه حمایت محور به ویژه نماینده محترم درمجلس شوراي اسلامي به حوزه توسعه زیر ساخت های ورزشی شهرستان در شکل گیری این فضا بسیار مهم و اثرگذار بوده است.

🔹با توجه به ظرفیت موجود در بین جوانان و نوجوانان شهرستان، حمایت از قهرمانان و تقویت ورزش های قهرمانی از موضوعات قابل توجهی است که باید مدنظر قرار گیرد.

🔹جوانان به عنوان نیروی محرکه جامعه باید با رعایت قواعد کار مطالبه گر باشند. انتظار درستی است که سهم و نقش شما در جامعه بیشتر از این باشد، باید از ظرفیت جوانان بیش از پیش بهره گیریم.

🔹معرفی و ارائه الگوهای فرهنگ غنی دینی و ملی به جوانان ایجاد فضای گفتگو و تقسیم کار گروهی هدفمند و در غایت تعالی جامعه در پی خواهد داشت.

🔹اولین جهاد ما ایجاد امید است‌ و هم اکنون جنگ تبلیغاتی و نبرد روایت‌ها است و این جنگ سرنوشت‌ها را رقم می‌زند، لذا باید به توان داخلی توجه کنیم و اهداف انقلاب را پیش ببریم.

🔹مدیریت ۱۰ساله آقای دکتر خداجو و همدلی و تعامل سازنده ایشان با هیات های ورزشی مسئولین ادارات به ویژه نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی فضایی مطلوب جهت توسعه ورزش در ابعاد قهرمانی و توسعه زیر ساخت را فراهم آورده است.

🔹آرامش حاکم بر جامعه پرانرژی و مطالبه گر ورزشکاران و دوستداران ورزش فهیم شهرستان و توسعه قابل توجه و کمی و کیفی زیر ساخت های فیزیکی و افزایش سرانه فضاهای ورزشی مؤید این مطلب است.

در پایان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به ضرورت تکریم خدمات مدیران از منظر قدرشناسی برگرفته از تعالیم دین مبین اسلام از زحمات ارزشمند آقای دکتر خداجو تقدیر وبه عنوان یک حرکت فرهنگی کتاب فرمان نامه حضرت امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر نخعی به سرکار خانم رمضانلی به عنوان سرپرست جدید اداره‌ ورزش و جوانان شهرستان جهرم اهدا نمود.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=2353

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.