• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 1333اخبار امروز : 0
4

عامل مشکلات گوارشی دانشجویان علوم پزشکی جهرم، ویروس فصلی اعلام شد

  • کد خبر : 1955
  • 25 فروردین 1401 - 7:15
عامل مشکلات گوارشی دانشجویان علوم پزشکی جهرم، ویروس فصلی اعلام شد

به گزارش اخبار جهرم، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم: حال همه دانشجویانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم که سه‌شنبه گذشته با علائم گوارشی به بیمارستان مراجعه کرده بودن خوب است، و نتیجه بررسی آزمایشگاه معاونت غذا و دارو درباره مسمومیت غذایی این دانشجویان منفی بوده است. نمونه‌هایی که از دانشجویانی که با علامت اسهال استفراغ […]

به گزارش اخبار جهرم، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم:

حال همه دانشجویانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم که سه‌شنبه گذشته با علائم گوارشی به بیمارستان مراجعه کرده بودن خوب است، و نتیجه بررسی آزمایشگاه معاونت غذا و دارو درباره مسمومیت غذایی این دانشجویان منفی بوده است.

نمونه‌هایی که از دانشجویانی که با علامت اسهال استفراغ و مشکلات گوارشی شامگاه سه شنبه گذشته به بیمارستان جهرم مراجعه کرده بودند از نظر مسمومیت غذایی طبق اعلام آزمایشگاه منفی است و این دانشجویان مسمومیت غذایی نداشتند.

در چند روز گذشته از تمام غذاهایی که در آن شب در سلف سرویس سرو شده بود، نمونه غذایی گرفته شد و به آزمایشگاه غذا و دارو معاونت دارو و درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم ارسال شد.

در اعلام نتایج آزمایشگاه با توجه به چند نوع نمونه‌گیری و کشت نمونه‌ها، هیچ گونه مسمومیت غذایی دیده نشد و طبق اعلام آزمایشگاه، مشکلات گوارشی این دانشجویان ناشی از مشکلات گوارشی فصلی بوده است.

بنا به گفته معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز، عفونت ویروسی در بهار امسال خصوصاً به صورت خانوادگی شایع شده است و علائم آن گاستروتیت و اسهال، استفراغ، سرگیجه و تهوع است.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.