• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1670اخبار امروز : 0
4

قیمت زمین‌‌های واگذاری در روستاها متعارف شود

  • کد خبر : 5406
  • 23 اردیبهشت 1403 - 20:31
قیمت زمین‌‌های واگذاری در روستاها متعارف شود

قیمت زمین‌‌های واگذاری در روستاها متعارف شود   به گزارش اخبار جهرم، دکتر محمدرضا رضایی نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه دهیارها و اعضای شوراهای اسلامی روستا با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور:   حضور مهندس صالحی در شهرستان‌های جهرم و خفر را به فال نیک […]

قیمت زمین‌‌های واگذاری در روستاها متعارف شود

 

به گزارش اخبار جهرم، دکتر محمدرضا رضایی نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جلسه دهیارها و اعضای شوراهای اسلامی روستا با رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور:

 

حضور مهندس صالحی در شهرستان‌های جهرم و خفر را به فال نیک می‌گیریم. بنیاد مسکن به عنوان یک نهاد انقلابی یادگار امام خدمات درخشانی داشته است.

 

همانطور که شهروندان در شهرها انتظار خدمات دارند در روستاها نیز این انتظار وجود دارد که حاکمیت با همکاری شورا باید این خدمات را در روستا ایجاد کند.

 

نگاه تخصصی من این است که هر روستا باید یک متولی داشته باشد و هیچ متولی بهتر از بنیاد مسکن نیست و این موضوع را در مجلس پیگیری خواهیم کرد. در مجلس برای این موضوع طرحی را آماده کرده‌ایم.

 

بحث عمران روستایی موضوع مهمی است که به جد پیگیر آن هستیم. در بحث آسفالت معابر روستاها پی‌گیری‌های زیادی صورت گرفته‌است و جلساتی برگزار شده است. خوشبختانه آسفالت معابر روستاهای جهرم و خفر مانند گذشته در حال انجام است و امیدواریم به زودی معابر روستایی دو شهرستان به صورت کامل اسفالت گردد.

 

طرح‌های ساخت پارک‌های محله‌ای روستاهای شهرستان‌های جهرم و خفر توسط بنیاد مسکن با همیاری شورها آماده است و هم‌چنین طرح‌هایی برای کانال‌های آبی که از روستا عبور می‌کنند نیز آماده شده که درخواست داریم این موارد در اسرع وقت انجام پذیرد.

 

درخواست دارم اختصاص زمین برای طرح مسکن ملی به روستاییان در صورت سبز بودن فرم جیم و عدم نیاز به آماده‌سازی زمین، به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

 

طرح‌های هادی روستایی و گسترش مساحت روستاها یکی از اولویت‌هاست. هم‌چنین قیمت زمین‌های واگذاری در روستاها متعارف شود.

 

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=5406

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.