• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 1299اخبار امروز : 0
4

لزوم برخورد قاطع پلیس راهور با رانندگان متخلف و هنجار شکن

  • کد خبر : 2300
  • 28 اردیبهشت 1401 - 5:45
لزوم برخورد قاطع پلیس راهور با رانندگان متخلف و هنجار شکن

به گزارش اخبار جهرم، مهندس شفیعیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم در جلسه شورای ترافیک: جهت مطالبه حق شهروندان در خصوص عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی توسط برخی رانندگان هنجارشکن، که با حرکات نمایشی و خطر آفرین باعث سلب آسایش و آرامش شهروندان می‌شوند، ضروری است این موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی […]

به گزارش اخبار جهرم، مهندس شفیعیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم در جلسه شورای ترافیک:
جهت مطالبه حق شهروندان در خصوص عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی توسط برخی رانندگان هنجارشکن، که با حرکات نمایشی و خطر آفرین باعث سلب آسایش و آرامش شهروندان می‌شوند، ضروری است این موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی و پلیس راهور قرار گیرد تا با رانندگان خاطی و هنجارشکن برخورد قاطع صورت گیرد.
نگاه حاکم بر کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها در خصوص مسائل ترافیکی سازه‌های غیرمجاز باید تغییر کند. در بحث تصرف معابر و کوچه‌ها و ضرورت اجرای پارکینگ، هیچگونه سازش و مدارا صورت نمی‌پذیرد چرا که این امر جز تخلفات حداکثری بوده و مشمول حکم تخریب شده و لازم‌الاجرا می‌باشد.
همچنین طی مکاتبه‌ایی از سوی شهردار محترم در خواست کردیم جرائم حذف پارکینگ بطور جداگانه به توسعه نیازمندی‌های شهر و احداث پارکینگ عمومی اختصاص یافته و گزارشی از اقدامات مربوطه را ارائه نمایند.
با توجه به اینکه شورای ترافیک، سیاست‌گذاری کلان این حوزه را در شهرستان به عهده دارد، لذا انتظار می‌رود شهرداری‌ها و ادارات راهداری و راه و شهرسازی به عنوان متولی امر، نسبت به استانداردسازی معابر، تسهیل ترافیک در شهرها و جاده‌ها، ایمن‌سازی معابر عمومی را در راستای حفظ ایمنی و امنیت جان عابران پیاده و رانندگان مدنظر قرار دهند که در این راستا شهرداری‌ها و به ویژه شهرداری جهرم به عنوان متولی امر ترافیک شهر، اقدامات خوبی را آغاز نموده‌اند.
🔻در پایان پس بحث و تبادل نظر مقرر شد:
🔹طرح اصلاح هندسی معابر شهری جهرم در ۷ نقطه‌( میدان قدس، میدان فرهنگ شهر، سه راه مادر، میدان ولایت، میدان امام حسن (ع) و چهاراه سپاه) مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد و براساس نظریه اعضای شورای ترافیک، اصلاح و پس از تأیید مشاور و پلیس راهور اجرایی گردد.
🔸گشت کنترل نامحسوس شبانه از ساعت ۲۴ در سطح شهر جهرم فعال و نسبت به اعمال قانون و برخورد با خودروهای حادثه‌ساز اقدامات لازم را انجام دهد. همچنین مقرر گردید ورودی پارک کوهسار جهرم با نظر پلیس راهور توسط شهرداری جهرم، جهت تردد خودروها ایمن سازی شود.
لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=2300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.