• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 1337اخبار امروز : 4
39

مخالفت جدی اعضای شورای آموزش و پرورش با طرح جانمایی مسکن ملی در اردوگاه فرهنگی تربیتی و دانش آموزی آموزش و پرورش جهرم

  • کد خبر : 3780
  • 21 فروردین 1402 - 6:42
مخالفت جدی اعضای شورای آموزش و پرورش با طرح جانمایی مسکن ملی در اردوگاه فرهنگی تربیتی و دانش آموزی آموزش و پرورش جهرم

مخالفت جدی اعضای شورای آموزش و پرورش با طرح جانمایی مسکن ملی در اردوگاه فرهنگی تربیتی و دانش آموزی آموزش و پرورش جهرم به گزارش اخبار جهرم، شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور اعضای محترم این شورا، امام جمعه شهر جهرم حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر، رییس آموزش و پرورش عبد الصمد یاسمی پور، […]

مخالفت جدی اعضای شورای آموزش و پرورش با طرح جانمایی مسکن ملی در اردوگاه فرهنگی تربیتی و دانش آموزی آموزش و پرورش جهرم

به گزارش اخبار جهرم، شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور اعضای محترم این شورا، امام جمعه شهر جهرم حجت الاسلام والمسلمین دکتر مدبر، رییس آموزش و پرورش عبد الصمد یاسمی پور، مهندس غلامحسین بهمنی شهردار جهرم و سایر اعضا به ریاست محمد حسن شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم برگزار گردید.

عبدالصمد یاسمی پور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم گفت : اعضا شورای آموزش و پرورش در اولین جلسه خود در سال ۱۴۰۲ به جد خواستار لغو جانمایی طرح مسکن ملی در اردوگاه فرهنگی تربیتی و دانش آموزی فلاح و باشگاه آموزشی رفاهی فرهنگیان و باغ آموزش و پرورش جهرم شدند و به نمایندگی از جامعه بزرگ ۶۰۰۰ نفری فرهنگیان شاغل وبازنشسته و خانواده ۲۵ هزار نفری آنان و جمعیت ۳۵ هزار نفری دانش آموزان شهرستان مراتب اعتراض خود را نسبت به تغییر کاربری این مکان متعلق به آموزش و پرورش به نماینده عالی دولت در شهرستان اعلام گردید.

عبدالصمد یاسمی پورادامه داد :  با توجه به نیاز ها و کمبود های شدید فضای آموزشی و فرهنگی وتربیتی و رفاهی که در آموزش و پرورش با آنها موجه هستیم، به دنبال افزایش درآمد های اختصاصی هستیم تا بتوانیم از این طریق کمک هایی به مدارس و دانش آموزان و فرهنگیان داشته باشیم. بر همین اساس اعضای شورای آموزش و پرورش مراتب اعتراض خود را نسبت به این اقدام اعلام داشتند و خواستار لغو آن شدند و همه اعضا در این زمینه هم عقیده و همراه هستند و بیان کردند که تقویت آموزش و پرورش و تربیت دانش آموزان در محیط های نو و تجربه موقعیت های گوناگون علاوه بر افزایش انگیزه دانش آموزان برای تحصیل منجر به رشد هر چه بهتر استعداد های ایشان میشود.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد حسین مدبر، امام جمعه شهر جهرم بار دیگر به اهمیت آموزش و پرورش اشاره کرد و از همه مسئولان خواست که نگاه خود را به سمت این نهاد تاثیر گذار معطوف کنند تا جایی که تنها دغدغه آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان و نسل آینده کشورمان باشد.

یاسمی پور ادامه داد: ۱۳ مدرسه نیمه تمام در بخش مرکزی، سیمکان و کردیان شهرستان جهرم نیازمند تامین اعتبار می باشند که می طلبد همه مسئولان شهرستان برای تکمیل آنها با ما همراه باشند.

وی ادامه داد: فرسودگی مدارس و همچنین افزایش جمعیت دانش آموزی به ویژه در مدارس ابتدایی دو موضوع بحرانی آموزش و پرورش جهرم می باشد که برای جا نمایی مدارس جدید رایزنی های خوبی با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس فارس داشته ایم اما با این وجود به حضور خیران نیک اندیش برای افزایش سرانه مکان های آموزشی شهرستان دل گرم هستیم.

مدیر آموزش و پرورش جهرم با اشاره به نیاز ۶ میلیاردی مدارس برای تامین تجهیزات مورد نیاز ادامه داد: بر اساس اعلام نیاز مدارس اولویت ها مشخص شده است و برای تامین آن ها نیازمند تخصیص اعتبار هستیم که تا به امروز محقق نشده است.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=3780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.