• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 1333اخبار امروز : 7
4

مردم جهرم از برگزاری مراسم های عروسی اجتناب کنند

  • کد خبر : 639
  • 12 آبان 1399 - 8:44
مردم جهرم از برگزاری مراسم های عروسی اجتناب کنند

شفیعیان با گلایه از برگزاری مراسم های عروسی در سطح شهر، گفت: با وجود اینکه بارها بر عدم برگزاری مراسم های عروسی تاکید شده اما متاسفانه شاهد برگزاری اینگونه برنامه ها از سوی مردم هستیم.   به گزارش خبرنگار اخبار جهرم، «مهدی شفیعیان»، در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا شهرستان جهرم با اشاره به […]

شفیعیان با گلایه از برگزاری مراسم های عروسی در سطح شهر، گفت: با وجود اینکه بارها بر عدم برگزاری مراسم های عروسی تاکید شده اما متاسفانه شاهد برگزاری اینگونه برنامه ها از سوی مردم هستیم.

 

به گزارش خبرنگار اخبار جهرم، «مهدی شفیعیان»، در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا شهرستان جهرم با اشاره به آمار ۱۴۱ نفری مبتلا به این بیماری در روز گذشته، گفت: این آمار بسیار شوک آور و نگران کننده بود و باید سعی کنیم با کنترل بیماری موارد بستری را کاهش دهیم.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به لزوم اجرای طرح های پیشگیرانه در راستای کنترل بیماری کرونا، افزود: هلال‌احمر جهرم از دیروز طرح آمران سلامت را در سطح شهرستان آغاز کرده که این طرح جهت تذکر و اهدای ماسک به شهروندان بوده است.

وی با تاکید بر ممنوعیت برگزاری تجمعات، عنوان کرد: متاسفانه در سطح شهر مجددا شاهد شکل گیری اجتماعات هستیم که بسیار خطرناک و خطرساز‌ است.

شفیعیان با گلایه از برگزاری مراسم های عروسی در سطح شهر، تصریح کرد: با وجود اینکه بارها بر عدم برگزاری مراسم های عروسی تاکید شده اما متاسفانه شاهد برگزاری اینگونه برنامه ها از سوی مردم هستیم.

وی ادامه داد: ما مخالف شادی مردم نیستیم اما با توجه به وضعیت موجود لازم است خانواده‌ها از برگزاری مراسم های عروسی اجتناب کرده تا شاهد افزایش مجدد مبتلایان نباشیم

شفیعیان با تاکید به لزوم تشدید نظارت بر اتوبوس های بین شهری، خاطرنشان کرد: باید نظارت بر اتوبوس بین شهری بسیار تشدید شود چرا که چنانچه فردی در یک اتوبوس مبتلا به کرونا باشد به دلیل محیط کوچک و زمان طولانی مسیر همه افراد را مبتلا می‌کند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان ادامه داد: اتوبوس های بین شهری باید با ۶۰ درصد ظرفیت مسافران را جا به جا کنند.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=639

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.