• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 1333اخبار امروز : 0
2

نقش کمرنگ دانشگاه‌ها در حل مسائل و مشکلات شهرستان جهرم

  • کد خبر : 1914
  • 21 فروردین 1401 - 5:26
نقش کمرنگ دانشگاه‌ها در حل مسائل و مشکلات شهرستان جهرم

به گزارش اخبار جهرم، دکتر رضایی نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل و مشکلات مرکز رشد و فناوری جهرم: 🔹مقام معظم رهبری با درایت شعار سال را انتخاب می‌کنند، با فرمایشی که ایشان با عنوان سال ۱۴۰۱ دادند مدیرانی که خود را سرباز آقا می‌دانند باید در تحقق […]

به گزارش اخبار جهرم، دکتر رضایی نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل و مشکلات مرکز رشد و فناوری جهرم:
🔹مقام معظم رهبری با درایت شعار سال را انتخاب می‌کنند، با فرمایشی که ایشان با عنوان سال ۱۴۰۱ دادند مدیرانی که خود را سرباز آقا می‌دانند باید در تحقق شعار سال تلاش کنند.
🔹دکتر قالیباف رئیس مجلس تاکید کردند که هر کمیسیون در حوزه تخصصی خود از دستگاه‌های اجرایی بخواهد که در تحقق شعار سال و تولید دانش بنیان اقدام کنند و مجلس بر این امر نظارت ویژه داشته باشد.
🔹در حوزه و شهر خودمان وظیفه ما سنگین‌تر است، علی‌رغم درخواست‌های مکرر، حضور دانشگاه‌ها در حل مسایل شهرستان کمرنگ می‌بینم. علم باید به کمک حل مشکلات بیاید، دانشگاه‌ها و اساتید دانشگاهی باید در تحقق شعار سال یاری رساند.
🔹مایه افتخار است که جهرم بیش از دوبرابر شهرستان‌های مجاور ما شرکت‌های دانش بنیان دارد و یکی از شاخص های توسعه یافتگی این است که شهری شرکت‌های دانشگاه بنیان آن فعال و قوی باشند.جوانان فعال در مراکز رشد جهرم فارغ التحصیل همین دانشگاه‌ها هستند.
🔹۲۵ شرکت فعال در  مرکز رشد و فناوری جهرم مستقر است بعد از شیراز، دومین مرکز در استان می‌باشیم، داشتن ساختمان مستقل و تامین نیروی انسانی نیاز این مرکز است که در این راستا پیگیری‌ها و رایزنی‌های لازم انجام خواهد شد.
🔹شرکت‌های دانش بنیان به سمت منطقه ویژه اقتصادی جهرم هدایت شوند.
لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1914

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.