• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 1306اخبار امروز : 0
100

پیام شهروندان (تکریم همراهان)

  • کد خبر : 3438
  • 03 بهمن 1401 - 15:56
پیام شهروندان (تکریم همراهان)

پیام های ارسالی مخاطبان

پیام شهروندان (تکریم همراهان)

۱⃣در خصوص اسفالت کوچه‌های زیباشهر، تمام مسئولین، چندین شهردار و شورا قول دادند و عوض شدند و از همان اول بزرگواران فرمودند زیباشهر جز اولویت کار ماست و قول و وعده بسیار و همچنان پس از سالها گرد و خاک و گل و چاله و سنگ و فریادرسی نیست. با وجودی که مکاتبات و ملاقت‌های زیادی در دوره‌های مختلف  و بازدید مسئولین از منطقه، بعد از گذشت زمان طولانی متاسفانه هیچ اقدامی صورت نگرفته الان نیز که سرپرست محترم شهرداری فرموده بودند طرح‌های نیمه تمام شهردار قبل حتما اولویت کار ماست و بعدا کارهای جدید انجام خواهد گرفت، کارهای جدید هم انجام دادند ولی باز هم متاسفانه آسفالت زیباشهر نتیجه‌ای دربر نداشته، جز چند کوچه فاز ۱، اکثر کوچه‌ها همانطور ماند که ماند، مسئولین محترم اگر فرصتی پیش آمد بخوانند.

۲⃣چندین مشکل در محله کوشکک بلوار مادر به سمت زمین‌های شایگان وجود دارد. اولا که بلوارکشی ندارد و با توجه به تردد بالای وسایل نقلیه در این منطقه بسیار خطر آفرین است. همچنین پایه‌های برق در کنار دیوار نیست و تقریبا وسط خیابان است  و لامپ روشنایی هم نیست که همه این مسائل باعث چندین تصادف منجر به فوت شده که اصلا شهرداری رسیدگی نمی کند لازم است که شما این خواسته ما را به گوش مسئولین برسانید.

۳⃣مدت‌ها می‌گذرد که لوله اصلی فاضلاب بلوار شهید بهشتی، حافظ، کشیده شده اما هنوز اقدامی برای لوله‌های فرعی و نصب انشعاب نشده است. در حال حاضر که اداره آبفا در حال انجام پروژه فاضلاب است این منطقه را مدنظر قرار دهد‌.

۴⃣ مدت ۱۳ روز شهرک انقلاب انتهای بلوار ازادی خطوط تلفن تعداد از شهروندان به علت برخورد ماشین قطع شده و کسی هم پاسخگو نیست. لطفا پیگیری کنید.

۵⃣ لطفا به مشکل ضعیف بودن خط همراه اول در کوچه‌های خیابان مادر و بلوار امام خمینی رسیدگی کنید.

۶⃣چندین ماه می‌باشد که هیچ یک از آموزشگاه‌های رانندگی در سطح شهر جهرم در خصوص گواهینامه موتورسیکلت نه از متقاضیان ثبت نام و نه هیچ گونه امتحان و صدور گواهینامه موتوری صورت می‌گیرد. لذا مشخص است که متقاضیان برای گواهینامه موتور باید به شهرهای دیگر مراجعه نمایند. لطفا مسئولین ذی‌ربط این مشکل را حل نمایند.

۷⃣متاسفانه چندین ماه است که کوچه ۷ خیابان بین الحرمین (کوچه خاکی روبروی مدرسه استثنایی) مشکل آسفالت و روشنایی دارد و با وجود پیگیری‌های متعدد، برطرف نشده است. لطفا اطلاع‌رسانی کنید تا مشکل برطرف شود.

#پیام_شهروندان
#تکریم_همراهان

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=3438

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.