• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 1306اخبار امروز : 0
4

️با حکم قضایی، ۱۶ هکتار از اراضی ملی در جهرم رفع تصرف شد

  • کد خبر : 1383
  • 10 بهمن 1400 - 6:05
️با حکم قضایی، ۱۶ هکتار از اراضی ملی در جهرم رفع تصرف شد

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از رفع تصرف ۱۶ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال با هماهنگی و دستور مقام قضایی خبر داد. 🔰به گزارش اخبار جهرم، سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان جهرم: 🔸مأموران انتظامی شهرستان جهرم در اجرای طرح مقابله با زمین‌خواری و رفع تصرف اراضی ملی و همچنین اجرای دستور […]

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از رفع تصرف ۱۶ هکتار از اراضی ملی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال با هماهنگی و دستور مقام قضایی خبر داد.

🔰به گزارش اخبار جهرم، سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان جهرم:

🔸مأموران انتظامی شهرستان جهرم در اجرای طرح مقابله با زمین‌خواری و رفع تصرف اراضی ملی و همچنین اجرای دستور قضایی در جهت اجرای احکام قطعیت یافته، ۱۶ هزار متر مربع از اراضی ملی که در روستای یرج حاشیه “سد سلمان” این شهرستان توسط ۱۰ نفر به صورت غیرقانونی مورد تصرف و به باغ تبدیل شده بود خلع ید و رفع تصرف کردند.

🔹با توجه به عدم تمکین افراد متخلف نسبت به رفع تصرف در مهلت مقرر، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم با حضور میدانی مقامات قضایی و همکاری اداره منابع طبیعی نسبت به رفع تصرف و قلع و قمع باغات و ساخت و سازهای صورت گرفته و تحویل آن به نماینده شاکی اقدام کردند.

🔸برابر نظر کارشناسان ارزش این اراضی ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است. عزم راسخ پلیس و دستگاه قضایی برخورد با پدیده زمین‌خواری و حفظ بیت المال و مراقبت از اراضی ملی و منابع طبیعی است.

🔹کلیپی در این خصوص در فضای مجازی منتشر شده است. ماموران انتظامی به عنوان ضابط دستگاه قضایی وظیفه دارند تا نسبت به اجرای احکام و دستورات مقام قضایی اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=1383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.