• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 1312اخبار امروز : 6
3

️لزوم تسریع در تکمیل پرونده و صدور رای خبازی‌های متخلف در کمترین زمان

  • کد خبر : 2842
  • 28 تیر 1401 - 6:53
️لزوم تسریع در تکمیل پرونده و صدور رای خبازی‌های متخلف در کمترین زمان

🔰به گزارش اخبار جهرم، مهندس شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم در جلسه کارگروه شورای آرد و نان: در راستای احقاق حقوق مردم باید با نانوایی‌های متخلف که باعث نارضایتی عموم می‌شوند، برخورد قانونی صورت گیرد. با هرگونه گرانفروشی و اخلال در ساعات کاری و کیفیت نان، برخورد قانونی لازم صورت گیرد و دستگاه های نظارتی […]

🔰به گزارش اخبار جهرم، مهندس شعبانی فرماندار ویژه شهرستان جهرم در جلسه کارگروه شورای آرد و نان:

در راستای احقاق حقوق مردم باید با نانوایی‌های متخلف که باعث نارضایتی عموم می‌شوند، برخورد قانونی صورت گیرد.

با هرگونه گرانفروشی و اخلال در ساعات کاری و کیفیت نان، برخورد قانونی لازم صورت گیرد و دستگاه های نظارتی از تمام ظرفیت‌های قانونی خود دراین راستا استفاده نمایند.

از اتحادیه خبازان خواستارم ضمن همراهی بیشتر با سایر دستگاه‌های نظارتی، زمینه نظارت مردم را نیز با موظف کردن نانوایی‌ها به نصب ساعات کار و همچنین درج تلفن رسیدگی به تخلفات فراهم نمایند. همچنین دستگاه‌های متولی امر موظف‌اند با استفاده از بازرسان آموزش دیده، نسبت به فعالیت نانوایی‌ها حساسیت بیشتری به عمل آورند و با تخلفات صورت گرفته برخورد نمایند و نسبت به تشویق نانوایان قانونمند و مردمدار اقدام نمایند.

با توجه به حساسیت دولت بر تامین آرد و نان و همچنین قیمت آن، لطفا همشهریان گرامی همچون گذشته به همراهی و همکاری خود با بازرسان و دستگاه‌های نظارتی ادامه دهند و تخلفات مشاهده شده را سریعا گزارش نموده تا تمهیدات لازم اتخاذ گردد.

تحویل نان بی‌کیفیت به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و نانوا در قبال این موضوع مسئول و پاسخگو است. معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان جهرم مکلف است تا در راستای تحقق اهداف اقتصادی با مطالبه‌گری جدی و در چارچوب قانون از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط نسبت به کنترل و تنظیم بازار اقدام نماید.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=2842

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.