• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 1340اخبار امروز : 0
21
یادداشت روز:

آقای شهردار ماه عسل شما به پایان رسید / وقت عمل فرا رسیده است

  • کد خبر : 4096
  • 01 مرداد 1402 - 6:10
آقای شهردار ماه عسل شما به پایان رسید / وقت عمل فرا رسیده است

آقای شهردار ماه عسل شما به پایان رسید / وقت عمل فرا رسیده است به گزارش اخبار جهرم، چهل و پنج روز از تحویل کلید شهر جهرم به مهندس اسدالهی شهردار جهرم گذشت و شهردار جدید با توجه به مشاهدات و خبرهایی که اعلام شده، بیشتر به بازدید از سطح شهر و دیدار با افراد […]

آقای شهردار ماه عسل شما به پایان رسید / وقت عمل فرا رسیده است

به گزارش اخبار جهرم، چهل و پنج روز از تحویل کلید شهر جهرم به مهندس اسدالهی شهردار جهرم گذشت و شهردار جدید با توجه به مشاهدات و خبرهایی که اعلام شده، بیشتر به بازدید از سطح شهر و دیدار با افراد وقت خود را گذرانده است. خوشبختانه در این مدت شهردار تیم مدیریتی خود را نیز مشخص کرده است و زمان عملیاتی کردن برنامه‌های ایشان رسیده است.

زمان آن رسیده است که مهندس اسدالهی برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت خود را برای بهبود وضعیت شهر جهرم اعلام عمومی کند که شهروندان بتوانند با توجه به برنامه‌های وی و در صورت عدم تحقق اهداف، دست به مطالبه‌گری بزنند.

نکته مهم این است که شهرداری باید نقشه راه داشته باشد و هم‌چنین همانطور که شهردار در جلسه معارفه خود اعلام کرد اتمام پروژه‌‌های نیمه تمام در اولویت برنامه‌های شهرداری قرار داشته باشد.

شهردار بداند که شهروندان از کیفیت خدمت‌رسانی شورای شهر و شهرداری در سال‌های اخیر ناراضی‌اند. هزینه شهر در نهایت از جیب مردم پرداخته می‌شود. خواسته شهروندان از شهردار جدید این است که به سلامت‌شان، کیفیت زندگی‌شان و حقوق‌شان بیش از ساختمان‌ها و بده بستان‌های سیاسی اهمیت دهد.

شهروندان این شهر باید دیده شوند و حرف‌های‌شان شنیده شود، این یک شعار نیست، شهرداری که این کار را بخواهد انجام دهد باید ایجاد فضاهای عمومی برای زندگی جمعی شهروندان به‌خصوص جوانان را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

آقای شهردار، هم‌اکنون کلید شهر در دست خودتان است؛ امروز ماه عسل شما به اتمام رسید و وقت عمل فرا رسیده است. بزودی ما از شما مطالبه‌گری‌های‌مان را آغاز خواهیم کرد.

#یادداشت_روز_اخبار_جهرم

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=4096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.