• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 1306اخبار امروز : 0
35
محمدحسن شعبانی:

آماده باش کامل همه ادارات جهرم از امشب برای مقابله با حوادث احتمالی سیلاب/ بیش از ۵۰ میلی متر بارش باران برای جهرم پیش بینی شده است

  • کد خبر : 3373
  • 26 دی 1401 - 17:06
آماده باش کامل همه ادارات جهرم از امشب برای مقابله با حوادث احتمالی سیلاب/ بیش از ۵۰ میلی متر بارش باران برای جهرم پیش بینی شده است

ظهر امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان بر آمادگی تمام نیروها، امکانات، ماشین آلات بخش دولتی و خصوصی و همچنین نیروهای بسیج تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه های متولی مناطق حادثه خیز را شناسایی کنند و سریعا مشکلات آن رفع شود.

آماده باش کامل همه ادارات جهرم از امشب برای مقابله با حوادث احتمالی سیلاب/ بیش از ۵۰ میلی متر بارش باران برای جهرم پیش بینی شده است

محمدحسن شعبانی، ظهر امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان بر آمادگی تمام نیروها، امکانات، ماشین آلات بخش دولتی و خصوصی و همچنین نیروهای بسیج تاکید کرد و اظهار داشت: دستگاه های متولی مناطق حادثه خیز را شناسایی کنند و سریعا مشکلات آن رفع شود.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرائی در شهرستان با دقت و سرعت عمل نسبت به شناسائی و پیگیری نقاط بحرانی و حادثه خیز تلاش کنند، افزود: مرخصی اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان از امروز تا اخر هفته لغو و همه ادارات در آماده باش کامل جهت مقابله با حوادث احتمالی خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه کشیک ۲۴ ساعته ادارات خدمت رسان از امشب (دوشنبه شب) فعال خواهد بود، گفت: شهرداری های شهرستان به قید فوریت نسبت به بررسی مجدد ورودی دهانه پل ها اقدام و در صورت نیاز لایروبی مسیل ها را سریعا انجام دهند.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان جهرم بیان داشت: بنا بر پبش بینی های هواشناسی، بارش ها در جهرم از نیمه امشب آغاز و تا فردا شب ادامه خواهد داشت و بیش از ۵۰ میلی متر بارش برای برای جهرم پیش بینی شده است.

شعبانی با بیان اینکه به دنبال صدور اخطار قرمز هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگبار باران در روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱، ستاد مدیریت بحران استان فارس تصمیم به تعطیلی آموزش حضوری در مدارس گرفت، ادامه داد: تمام مدارس شهرستان جهرم فردا غیرحضوری خواهد بود و تغییری در ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی در روز سه‌شنبه داده نشده است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان از عموم شهروندان خواست که با توجه به اطلاعیه هشدار هواشناسی، ضمن خودداری از سفرهای غیرحضوری، از کوهنوردی و حضور در مناطق حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=3373

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.