• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 1299اخبار امروز : 0
116
نماینده مردم جهرم:

آنقدر باید زیرساخت‌های شهرستان را قوی کنیم که هر کارشناس و مسؤلی در کشور، جهرم را شایسته ارتقا بداند

  • کد خبر : 3544
  • 28 بهمن 1401 - 12:29
آنقدر باید زیرساخت‌های شهرستان را قوی کنیم که هر کارشناس و مسؤلی در کشور، جهرم را شایسته ارتقا بداند

دکتر رضایی، نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این جلسه بیان داشت: اجرای عدالت در توزیع امکانات برای سراسر شهرستان امری مهم است، باید متناسب با نیاز شهرستان خدمات ارائه دهیم و برای امیدواری مردم حس توزیع عادلانه امکانات نهادینه شود.

نماینده مردم جهرم: آنقدر باید زیرساخت‌های شهرستان را قوی کنیم که هر کارشناس و مسؤلی در کشور، جهرم را شایسته ارتقا بداند

به گزارش اخبار جهرم، اولین اجلاسیه شورائیان شهرستان جهرم با حضور رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، رئیس شورای اسلامی استان فارس، معاون فرماندار ویژه جهرم، مدیرکل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان فارس و … برگزار شد.

دکتر رضایی، نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این جلسه بیان داشت: اجرای عدالت در توزیع امکانات برای سراسر شهرستان امری مهم است، باید متناسب با نیاز شهرستان خدمات ارائه دهیم و برای امیدواری مردم حس توزیع عادلانه امکانات نهادینه شود.

وی افزود: هرچه ما تلاش کنیم یک روستایی در روستا بماند، طبیعتا حاشیه نشینی شهر کمتر خواهد شد‌.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین کار ما بحث اشتغال روستاییان است، شغل روستائیان عمدتا کشاورزی و دامداری است، وزارت جهاد باید در این زمینه از روستائیان حمایت کند.

وی افزود: در شهرها نیز نیاز‌های شهر باید رسیدگی شود، حداقل ۸۰ درصد درآمد شهرداری‌ها از عوارضی است که دریافت می‌کنند، قانون‌گذار شوراها را برای کمک به شهرها پیش‌بینی کرده است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما معتقدیم که باید اینقدر زیرساخت‌های شهرستان را قوی بکنیم که هر کارشناسی بررسی کند جهرم را شایسته ارتقا بداند.

رضایی اعلام کرد: تشکیل این جلسات و اجلاس‌های باعث وحدت و استفاده از نقطه‌نظرات خواهد شد درخواست دارم جلسات را بیشتر برگزار کنیم.

نسرین زارعی، معاون فرماندار ویژه شهرستان جهرم در ادامه این جلسه اظهار داشت: شوراها به عنوان حلقه ای تاثیرگذار و مطمئن در تعامل میان مردم و دولت هستند.

وی افزود: شناخت و احصای مشکلات روستا ها و‌ شهر از وظایف نمایندگان مردم در شوراهای شهر و روستا است.

معاون سیاسی. امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان جهرم بر لزوم استفاده شورها و دهیاران از ظرفیت نماینده مردم در مجلس تاکید کرد و گفت: خوشبختانه نماینده جهرم یک شخصیت کشوری است و باید از ظرفیت ایشان نهایت استفاده کنیم.

زارعی با بیان اینکه مردم سرمایه اجتماعی برای کشور هستند، گفت: احساس امید واری به مردم و تبیین خدمات نظام و دولت باید توسط شورها و دهیاران انجام شود و کمک و حمایت مردم به دولت می تواند سرزمینی آباد به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: تلاش برای مردم، پاسخی به اعتماد آنان به دولت و مسولان است.

زارعی در پایان گفت: با همکاری و همدلی بین شوراها و دهیاران می توانیم آوازه جهرم را دوچندان کنیم و در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان قدم برداریم.

دکتر سید ابراهیم حسینی، رئیس شورای اسلامی استان فارس در جلسه گفت: جهرم یکی از شهرستان های ویژه و خاص در سطح استان و کشور است.

وی افرود: شورا در کشور ما در مسیر رشد است و هنوز به مرحله ای که جایگاه اصلی شورا باشد، نرسیدیم.

رئیس شورای اسلامی استان فارس با بیان اینکه در مهندسی مدیریت جامعه ما، جایگاه شوراها یک جایگاه ویژه است، بیان داشت: شوراها کانال ارتباطی بین مردم و مسولان هستند و مسولان ادارات باید از ظرفیت شوراها استفاده کنند.

حسینی ادامه داد: شوراها درد و درمان مشکلات مردم را می دانند و میدان دادن به شوراها موجب رفع مشکلات خواهد بود.

وی گفت: فلسفه وجود شوراها در قانون، پیشبرد سریع امور مردم است و مسیر پیشرفت شورا، صبر و امید خواهد بود.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=3544

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.