• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 1303اخبار امروز : 2
7

اجرای طرح ساماندهی تابلوهای تجاری در جهرم

  • کد خبر : 636
  • 12 آبان 1399 - 8:41
اجرای طرح ساماندهی تابلوهای تجاری در جهرم

اجرای طرح ساماندهی تابلوهای تجاری در جهرم   طرح ساماندهی تابلوهای تجاری و حذف سایبان های غیر اصولی و مزاحم از خیابان های سطح شهر جهرم در حال اجرا است.   «سعید رحمانیان»در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار جهرم، گفت: به منظور تناسب هماهنگی و زیباسازی چهره خیابان های سطح شهر جهرم طرح ساماندهی تابلوهای تجاری […]

اجرای طرح ساماندهی تابلوهای تجاری در جهرم

 

طرح ساماندهی تابلوهای تجاری و حذف سایبان های غیر اصولی و مزاحم از خیابان های سطح شهر جهرم در حال اجرا است.

 

«سعید رحمانیان»در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار جهرم، گفت: به منظور تناسب هماهنگی و زیباسازی چهره خیابان های سطح شهر جهرم طرح ساماندهی تابلوهای تجاری و حذف سایبان های غیر اصولی و مزاحم در دستور کار شهرداری جهرم قرار گرفته و همچنان در حال اجرا است.

 

معاون خدمات شهری شهردار جهرم با اشاره به دستور شهردار جهرم مبنی بر حذف سایبان های غیر اصولی و مزاحم از خیابان های سطح شهر افزود: در حال حاضر این طرح با مشارکت صاحبان فروشگاه ها و مغازه های خیابان «جمهوری اسلامی» و خیابان «خیام» که از خیابان های شلوغ و پر تردد شهر جهرم به حساب می آیند در حال اجرا است.

 

وی با بیان اینکه نصب هر گونه تابلو تجاری بدون مجوز شهرداری ممنوع است، تصریح کرد: نصب تابلوهای تجاری با مجوز شهرداری امکان پذیر است و صاحبان فروشگاه ها و مغازه ها جهت اخذ مجوز به واحد زیباسازی، امور پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری جهرم مراجعه کنند.

 

رحمانیان در پایان با اشاره به اینکه این طرح به زودی در دیگر خیابان های سطح شهر جهرم به اجرا در می آید، عنوان کرد: از شهروندان و تمام واحدهای اداری، تجاری و اصناف می خواهیم در رفع مزاحمت تابلو و سایبان های تجاری خود اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=636

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.