• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 1299اخبار امروز : 0
3

ارائه خدمات رایگان برای پیشگیری از بروز بیماری هپاتیت در جهرم

  • کد خبر : 632
  • 12 آبان 1399 - 8:37
ارائه خدمات رایگان برای پیشگیری از بروز بیماری هپاتیت در جهرم

دانشگاه علوم پزشکی جهرم در راستای کاهش گردش ویروس هپاتیت در جامعه و پیشگیری از بروز سیروز و سرطان کبد خدمات رایگان به همشهریان ارائه می کند.   «سید مجید ارجمند» در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار جهرم، با اشاره هفته ملی اطلاع رسانی هپاتیت، گفت: تداوم خدمات مربوط به بیماری هپاتیت در زمان کرونا هم […]

دانشگاه علوم پزشکی جهرم در راستای کاهش گردش ویروس هپاتیت در جامعه و پیشگیری از بروز سیروز و سرطان کبد خدمات رایگان به همشهریان ارائه می کند.

 

«سید مجید ارجمند» در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار جهرم، با اشاره هفته ملی اطلاع رسانی هپاتیت، گفت: تداوم خدمات مربوط به بیماری هپاتیت در زمان کرونا هم انجام می شود.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه مرکز مشاوره هپاتیت معاونت بهداشتی واقع در میدان «جهاد» و مرکز بهداشتی درمانی «امام صادق (ع)» در راستای کاهش گردش ویروس در جامعه و پیشگیری از بروز سیروز و سرطان کبد خدمات رایگان به عموم همشهریان ارائه می کنند.

 

وی در تشریح این خدمات به شهروندان جهرمی، عنوان کرد: تدارک و تجویز داروی رایگان هپاتیت c زیر نظر متخصصین عفونی و تامین هزینه دارو و انجام آزمایشات تکمیلی جهت بیمارانی که مشکل مالی دارند از جمله این خدمات است.

 

ارجمند انجام بیماریابی با کیت تشخیص سریع هپاتیت B و C در گروه های پرخطر شامل رهجویان در کمپ ترک اعتیاد و گیرندگان خدمت درمراکز کاهش آسیب، مشاوره و آموزش پیشگیری از بیماری به بيماران مثبت و خانواده آنان و واکسیناسیون هپاتیت B ویژه افراد در معرض خطر از دیگر خدمات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم به بیماران هپاتیت عنوان کرد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به پیگیری کامل تمامی مواجهات شغلی جهت پیشگیری از بیماری هپاتیت با همکاری مسئولین کنترل عفونت بیمارستان ها به وسیله سامانه آنلاین مدیریت مواجهه شغلی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، خاطرنشان کرد: تهیه کتابچه آموزشی و برگزاری آزمون الکترونیک بیماری هپاتیت ویروسی B و C نیز از خدمات ارائه شده به بیماران در شهرستان جهرم است.

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.