• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 1306اخبار امروز : 0
23
دكتر مهدی چگین رئيس بیمارستان سید الشهداء جهرم:

از سه ماه گذشته تاكنون ۱۰۵۴ عمل جراحي در بيمارستان سيد الشهداء جهرم انجام شده است

  • کد خبر : 2958
  • 24 آذر 1401 - 9:43
از سه ماه گذشته تاكنون ۱۰۵۴ عمل جراحي در بيمارستان سيد الشهداء جهرم انجام شده است

از سه ماه گذشته تاكنون ۱۰۵۴ عمل جراحي در بيمارستان سيد الشهداء جهرم انجام شده است به گزارش اخبار جهرم؛ دكتر مهدی چگین رئيس بیمارستان سید الشهداء جهرم: نزديك به ۸ ماه از شروع به فعاليت بيمارستان سيدالشهداء (ع) جهرم و بستري بيماران در بخش هاي مختلف آن مي گذرد. در آغاز به کار بیمارستان، […]

از سه ماه گذشته تاكنون ۱۰۵۴ عمل جراحي در بيمارستان سيد الشهداء جهرم انجام شده است

به گزارش اخبار جهرم؛ دكتر مهدی چگین رئيس بیمارستان سید الشهداء جهرم:

نزديك به ۸ ماه از شروع به فعاليت بيمارستان سيدالشهداء (ع) جهرم و بستري بيماران در بخش هاي مختلف آن مي گذرد. در آغاز به کار بیمارستان، بخش هاي داخلي و بعد از آن بخش‌هاي سي سي يو و آي سي يو فعال شد. پس از آن مهمترين دغدغه راه اندازی

تدريجي اتاق عمل و بخش هاي جراحي در بيمارستان سيدالشهداء بود كه در حال حاضر سرويس‌های جراحی عمومی، اورولوژي، گوش، حلق و بيني و پلاستيك فعال و در حال سرویس دهی به بیماران هستند.

اورولوژی سهم بيشتري در اعمال جراحي بيمارستان سيد الشهداء دارد، روزانه ۲۰ تا ۲۵ عمل اورولوژي توسط متخصصين محترم براي بيماران انجام می‌شود و بعد از آن بیشتر جراحی‌ها به ترتيب مربوط به گوش، حلق و بيني، جراحی عمومی و پلاستيك است.

سرویس اورولوژی شامل جراحی‌های كليه و مجاری ادراری است که به‌صورت باز و بسته انجام می‌شود. عمل‌های سنگ شکن بخصوص PCNL (شکستن و بیرون آوردن سنگ کلیه از پهلو) از بیشترین عمل‌هایی است که در سرویس اورولوژی انجام می‌شود.

جراحی عمومي بيشتر بر اندام هاي شكمي تمركز داشته و بيشترين عمل هاي انجام شده مربوط به آن عمل هاي کیسه صفرا، هرنيا، هموروئيد، آپادنیس و… بوده است. همچنين برداشتن لوزه ها، اصلاح انحراف تیغه بینی (سپتوپلاستی)، جراحی پلاستیک بینی (رینوپلاستی) و… از اعمال جراحي گوش، حلق و بيني و جراحی پلاستیک بینی (رینوپلاستی)، لیپوساکشن، آبدومینوپلاستی و… از اعمال جراحي پلاستيك تا كنون بوده است.

🔹از سه ماه گذشته تا كنون ۱۰۵۴ عمل جراحي در بيمارستان سيد الشهداء صورت گرفته و بيشترين اين اعمال با  ۴۷۹ مورد مربوط به ماه گذشته بوده است.

🔸ماهانه نزديك به ۱۷۵۹ نفر به بخش اتفاقات مراجعه و به صورت سرپايي و بستری پذيرش می‌شوند.

 

لینک کوتاه : https://khabarestanejahrom.ir/?p=2958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.